5e echo gehad vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Heb net mijn 5e echo gehad en alles zag er goed uit volgens de gyn.
    Hij kon nog niet alles goed zien maar wat die zag was goed. Moet 28 maart voor de 6e echo en dan kan die meer zien. Ben blij dat alles goed is. De gyn vroeg of ik de baby al gevoeld heb, maar ik weet niet eens wat ik moet voelen. Onze ukkie was heel bewegelijk op de echo en de schedel is opgemeten en dat was ook goed. Gelukkig maar want we hebben anders mee gemaakt.

    Ik hou jullie op de hoogte.

    Groetjes toi :)


    P.s. ik probeer de nieuwe echo foto in mijn album te plaatsen.
     
  2. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Wat een goed nieuws, geniet ervan

    gr. cassandra
     
  3. lisacar

    lisacar Actief lid

    Hoi Toi,

    Heel fijn voor je dat het zo goed gaat. Heerlijk he, die opluchting ? Kun je weer even op die roze wolk zitten.

    Ik heb vanochtend op eigen initiatief een pret echo laten maken. Weliswaar geen medische bevestiging van een arts gekregen dat alles in orde is en klopt. Maar, het hartje klopte, was duidelijk en regelmatig te horen, ruim 6 cm en ik heb m ook zien bewegen. We moesten er wel even op wachten, maar op een gegeven moment hebben we m lekker zien draaien en spartelen.

    Ben ook weer blij.
     
  4. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Gelukkig dat bij jullie ook alles goed is, geeft je wel een lekker gevoel.

    Hoeveel foto's heb je meegekregen?

    Lekker genieten!!!
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Toi goed nieuws meid!

    groetjes
     
  6. lisacar

    lisacar Actief lid

    Heb 2 foto's meegekregen en een dvd. Heb uiteindelijk de dvd gratis gekregen omdat ze was vergeten het geluid aan te zetten. Dus helaas staat haar commentaar niet op de dvd..... :oops: En die is eigenlijk best wel handig omdat je zelf niet alles meteen ziet of door hebt wat je ziet. Maarja, gratis beelden van 15 minuten zijn natuurlijk erg gaaf! :)
     
  7. Tam

    Tam Actief lid

    5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Nou Toi, dat is dan weer een geruststelling. Lekker hoor!
     
  8. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    fijn voor je Toi, dat alles goed gaat!
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ben ook heel blij. Ben gisteren voor het eerst 4 uurtjes wezen werken. Mag maar 8 uur in de week eerste 2 weken werken omdat ik nog geen stress mag hebben. Maar jammer genoeg lukt het niet om stress vrij te zijn want ik maak me zorgen omdat er wordt gerookt op de werkplek. Heb een rookvrije werkkamer gevraagd en die krijg ik ook maar toch. Heb er slecht van geslapen want je leest zulke rare dingen wat meeroken van het kindje kan veroorzaken. Heb net de bedrijfsarts gebeld en gevraagd (vertrouwelijk) wat er mee te doen. Hij maakte zich meer zorgen om de stress die ik ervan had dan van het meeroken. Dus werkkamer goed ventileren en gewoon werken.

    Hebben jullie ook zo'n probleem op het werk?
     
  10. Tam

    Tam Actief lid

    5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Ik heb zelfs begrepen dat zwangere vrouwen die moeten stoppen met roken en daar zoveel stress van hebben dat ze dan wordt geadviseerd dan maar af en toe te roken, want dat is minder slecht dan de stress die ze hebben van het stoppen. Klinkt best vreemd, maar geeft wel aan hoeveel erger stress is dan rook.

    Maar wel vreemd hoor, iedere werkplek moet tegenwoordig toch rookvrij zijn? Hier in het gebouw is wel ergens een speciale rookkamer, maar vraag me niet waar. Ik heb daar dus ook geen last van. Wel vervelend is de kantine op de paardenstal waar mijn paardje staat. Daar kom ik vier keer per week, maar ik vermijd tegenwoordig de kantine (lees: klein hokje waar de helft van de meiden zit te roken).

    Op mijn werk heb ik nog niet echt iets hinderlijks voor mijn zwangerschap.
     
  11. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    klopt inderdaad wat ze zeggen stoppen kan veel meer slechte dingen bij je kindje veroorzaken dan (mee) roken en als je heel veel rookt dan wordt vaak aangeraden om wel te minderen, maar niet helemaal te stoppen, het kindje moet dan ook afkicken en dat samen met de stress van het stoppen...

    ik weet niet hoe het is om de hele dag in de rook te zitten dit mag niet op mijn werk, zelfs buiten moet er op een speciale plaats gerookt worden, maar thuis hebben we afgesproken dat er nu met feestjes nog gerookt mag worden, maar straks als de baby er is niet meer.
    Ik ga ook gewoon uit eten waar gerookt wordt en naar de kroeg (zonder drank) trouwens wel saai.
     
  12. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    gaaf toi!!!
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Fijn dat alles goed gaat, ik denk dat de echo,s ook jou stress een heel stuk weg nemen, zo kan je tenminste zien hoe het binnen in gaat!!
    En dat roken op het werk, BELACHELIJK! Ik dacht ook dat dit helemaal afgeschaft was en dit niet meer kon! Ik heb zelf nooit gerookt, maar wel altijd meegerookt want thuis rookte iedereen en had er zooooo,n hekel aan!! Bij ons thuis wordt er ook niet gerookt, ze mogen allemaal naar buiten toe. (gemeen he ;) ) Maar ik heb ook nog een mannetje rond lopen met astma gevoeligheid (astma mag het nog niet genoemd worden, maar denken wel dat het astma is)
    Zelfs mijn vriend rookt niet in huis, terwijl hij nog wel af en toe rookt!
    Gr Carry
     
  14. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wauw dat is gaaf!!
    fijn om te weten he dat alles goed is!!
    geniet ervan!!
    je hebt het verdiend!!!
     

Deel Deze Pagina