6+2 en geen gevoelige borsten meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sher1993, 14 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Hi

    Ik ben vandaag 6+2 en sinds vanmorgen zijn mijn gevoelige borsten verdwenen. Daarbij had ik al geen symptomen. Meer hier met ervaring daarmee? Geen bloedverlies of kramp. Maak me wel zorgen
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Het lijkt me goed om te proberen het los te laten, je maakt enorm veel topics aan met steeds soortgelijke vragen.
    Ik snap dat je houvast zoekt (deze eerste periode is ook super spannend), maar het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt helaas helemaal niets. Ook het komen en gaan van kwaaltjes zegt helemaal niets.
    Iets anders dan afwachten kun je niet doen...
     
  3. Dogpaw

    Dogpaw Actief lid

    4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Ik had dit ook, na 6 weken helemaal geen kwaaltjes meer. Alles weg. Heb me heel druk gemaakt maar kindje is nu bijna klaar om geboren te worden! Wanneer is je eerste echo?
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Het is eigenlijk net zo raadgevend als een dobbelsteen werpen is mijn ervaring. Het komt en gaat naar redelijke willekeur. Zijn dan ook wel meerdere factoren die meespelen vaak, die niet allemaal direct met hormonen te maken hebben.

    Los daarvan, de ene persoon ervaart veel dingen, de andere niet. De ene zwangerschap denk je "ochtendmisselijkheid? Wat is dat?" de volgende zwangerschap kan je een innige relatie met een emmer/wc hebben en bij jezelf denken "wás t maar alleen de ochtend!!!"
     

Deel Deze Pagina