6 weken en miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mippi9, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mippi9

    Mippi9 Lid

    5 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik zou donderdag 6 weken zwanger zijn nu heb ik vandaag bloed verloren eerst alleen bruin toen rood en nu is dat wel weer gestopt hoe weet ik of dit een miskraam gaat worden en wat moet ik doen?
     
  2. Mippi9

    Mippi9 Lid

    5 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu nog steeds bruine afscheiding verder zere borsten en nu ook telkens misselijk wat moet ik hier mee doen zou nu 6 weken zijn
     
  3. Mippi9

    Mippi9 Lid

    5 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zwangerschapstest is ook nog positief is het iets om er een met indicator te doen om te zien of dat goed zit of heeft dat geen zin
     
  4. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mippi9,

    bloedverlies geeft altijd onzekerheid in het begin, da's echt heel vervelend. Het zegt alleen niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Ik zou de kans dat het mis is ergens in mijn achterhoofd houden, maar op de eerste plaats moet je denken aan het feit dat de kans het grootste is dat het toch goed zit. Ga je meer vloeien en/of krijg je buikpijn dan is de kans groter dat het niet goed zit. Bel wel je vk op met dit verhaal, want die kan dan zorgen dat er bij 7-8 weken een vroege echo gemaakt kan worden zodat je niet zo lang in onzekerheid hoeft te zitten. Meer kun je nu helaas niet doen. Ik zou iig even geen gemeenschap hebben, dit kan bloedverlies verergeren. Ik duim met je mee!

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina