60 dagen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Emma1995, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Hi,

    Ik ben nieuw hier en nieuw wat er allemaal komt kijken als je pas besloten hebt om zwanger te worden.

    Ik zal mezelf kort voorstellen ik ben Emma, 24 jaar en ben al 4 jaar samen met me vriend(28). We hebben sinds kort besloten om proberen zwanger te worden, dit vonden we zo spannend. Nu bleek al snel dat mijn cyclus langer was dan normaal. Ik lette er voorheen niet zo op. Maar ik heb een cyclys van 60 dagen.

    Ik las op het internet dat je me zulke lane cyclussen er van uit kan gaan dat er wss geen ovulatie plaatsvindt. Nu had ik in me vorige cyclys wel een positieve test op dag 46 maar was het helaas niet raak.
    Nu ben ik doortesten tot ik weer bij dag 46 kom.

    Ik ben hiermee naar de dokter gegaan en die zei vooral hou het in de gaten maar verder niet echt iets zinnigs.

    Ik zou willen vragen wie dit ook heeft en toch echt zwanger is geraakt( vandaar dat ik het ff hier post) en of er nog tips zijn omtrent mijn cyclussen en zwanger worden. Ervaringen vind ik ook heel fijn om te lezen.

    Groetjes Emma
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Je kan dit topic beter in het "zwanger worden" forum plaatsen, krijg je denk ik meer reacties;)!

    Succes!!
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  3. Summer18

    Summer18 Actief lid

    28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Wat vervelend! Ik hoop dat jouw cyclussen korter mogen worden. Echter, het is mogelijk. Zie onderschrift. :)
     
    Emma1995 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina