7 dagen overtijd , negatiefe test ...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door JoyceD, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Hoi

    Ik ben nu 7 dagen overtijd en heb net nog negatief getest .
    Normaal heb ik een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen en ben dus nog nooit zo lang overtijd geweest .
    Nu is mijn vraag , zou het verstandig zijn om een bezoekje aan de huisarts te brengen ?
    Of kan ik net zo goed nog even wachten ?
    Ik vraag me namelijk echt af of het geen kwaad kan als je te lang wacht met hulp zoeken .
    Zo een 3 en half jaar geleden heb ik verklevingen in de baarmoeder gehad en dat is operatief hersteld.
    Ik ben zo bang dat het nu weer terug is :(

    Ik hoor graag jullie mening !

    Groetjes Joyce
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Joyce,

    het gebeurt wel eens vaker dat e cyclus niet is zoals normal. Dit kan eenmalig zijn, maar het kan ook komen door een hormonale verandering in een bepaalde fase van je vruchtbare leven. Omdat je na de operatie een normale cyclus hebt gehad, verwacht ik daar eigenlijk niets van. DUs wacht het maar even af, want ook door kinderwens zie je wel eens dat je door de spanning later ongesteld wordt. Als je over een week oid no niet ongesteld bent, kun je eens contact opnemen met de huisarts.

    Greotjes Brigitte
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Brigitte

    Vrijdag moest ik toch naar de huisarts voor een creme .
    Heb haar meteen voorzichtig gevraagd wat zij er van vond (had je reactie nog niet gelezen ).
    Zij heeft linea recta een verwijs gegeven om bloed te prikken een een verwijs voor het ziekenhuis , afdeling voortplantingsgeneeskunde .
    Dit omdat we dus ook al 2 jaar bezig zijn om te proberen zwanger te worden .
    Het resultaat van het bloed onderzoek krijg ik dinsdag .
    Normaal zou ze het hcg zelf gemeten hebben , maar ze heeft meteen mn hele hormoon huishouding laten nakijken .
    Tot nu toe ziet het er niet naar uit dat ik snel mijn menstruatie krijg .
    Ik ben nu 10 dagen overtijd en voel echt helemaal niets van wat ik normaal wel heb aan pms klachten !
    Woensdag heb ik al de eerste afspraak in het ziekenhuis , wat erg snel is .

    Bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn vraag .
    Ik ben er nu in elk geval wat geruster op dat ik niet weer het syndroom van Asherman heb .

    Groetjes Joyce
     
  4. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Inderdaad ook een prima actie van de huisarts. Wordt je gewoon even helemaal doorgelicht ;) Hopelijk komt je menstruatie toch nog binnenkort vanzelf (is toch meestal het geval hoor!)

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina