7 dagen overtijd, negatieve test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vanilya, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilya

    Vanilya Lid

    5 okt 2019
    10
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik wil graag even jullie advies en ervaringen horen.
    Vorig maand rond 4/5 januari was de 1e dag van mijn nieuwe cyclus. 15/16 januari ovulatie. En hier komt het, 25 januari innestelingsbloeding gehad. Ik dacht dat mijn ongi aangebroken was. Daarna bleef het stil, wel steeds krampen gehad, maar nog steeds niet ongesteld. Elke ochtend dacht ik, ja daar komt het..
    Vandaag weer een test gedaan en wederom negatief. Door de innestelingsbloeding denk ik dat het haast wel een zwangerschap is. En ook omdat ik een hele regelmatige cyclus heb van 25 dagen. Zit nu inmiddels op dag 32.
    Wie o wie testte ook na negatief getest te hebben dan toch positief??
     
  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Mischien was de innesteling bloeding een menstruatie of een bloeding met een andere reden.
     
    Neoflux, Vanilya en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  3. Vanilya

    Vanilya Lid

    5 okt 2019
    10
    5
    3
    Vrouw
    Tja,
    Je zou het inderdaad denken, anders zou ik wel positief testen onderhand. Maar misschien dat er meiden zijn die ook zoiets mee gemaakt hebben. Dat ze na een tijd toch zwanger bleken te zijn.
     
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Stel je ovulatie was later dan kan je later nog positief testen, Somige vrouwen hebben tussentijdse bloedingen of ovulatie bloedingen.
     
    Lieke1994 en Vanilya vinden dit leuk.
  5. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik denk dat jouw eisprong (veel) later is geweest en dat je dus een langere cyclus hebt. Als je zwanger zou zijn, zou je nu positief moeten testen. 25 januari zou je ook een ovulatie bloeding gehad kunnen hebben, of een tussentijdse bloeding. Ik zou gewoon elke 2 dagen, zolang je nog niet ongesteld bent, blijven testen en dan zie je vanzelf of deze ronde uiteindelijk raak was of niet. :)

    Ik heb tijdens de zwangerschap van m’n oudste dochter ook een langere cyclus gehad, normaliter een cyclus van 28/29 dagen en eisprong op 15/16 dagen, tijdens die ronde had ik de eisprong pas op dag 22 (dus een veel langere cyclus). Ik testte toen op 8 dpo (cyclusdag 30) heel licht positief. Je kunt zomaar ineens een langere cyclus hebben dan dat je normaal hebt.
     
    sanniesannie en Vanilya vinden dit leuk.
  6. Vanilya

    Vanilya Lid

    5 okt 2019
    10
    5
    3
    Vrouw
    Dank je voor jullie antwoorden. Misschien heb ik inderdaad een lange cyclus deze maand. Ik wacht even tot maandag. Mocht er nog niks zijn weer even testen .
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou eerder denken dat je 25-1 een eisprongbloeding hebt gehad.
    Je zou dan (met een lf van 14 dagen) op 8 februari je nod hebben.

    Als je nog steeds niet ongesteld bent op 10-2 en nog steeds negatief test, dan vermoed ik dat je een cyclus over slaat.
     

Deel Deze Pagina