7 weken zwanger, groei loopt week achter ICSI

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Panniepop, 29 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panniepop

    Panniepop Lid

    2 jul 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Hi,

    Zoals de titel doet vermoeden ben ik zwanger van ICSI nr 5. Na een blighted ovum, leeg vruchtzakje, van ICSI nr 4 begin dit jaar hebben we ook in wat tegenslagen in het begin van deze zwangerschap gehad. Met 5w6dagen geopereerd op verdenking van BBZ. 2 dagen later een vruchtzakje met dooiertje nog geen hartslag. En...kloppend hartje gezien met precies 7 weken! Nu dus wel hartslag maar het vruchtje is te klein met 6mm. Komt meer overeen met 6 weken. We weten dat het 7 weken is want ICSI. Het lijkt vanaf begin af aan steeds week achter te lopen. Iemand (positieve) ervaringen?

    Liefs,

    Anne
     
  2. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik kan helaas niet mee praten over een traject.
    Maar ik had ovulatietesten gebruikt en ook vroeg positief getest.. bij 2 echo's iets terug gezet, eerst 3 dagen en bij de 2e 3 dagen terug gezet. Mijn eigen berekening kwam ik uit op uitgerekend datum 16 januari en zij hebben mij gezet op 22 januari.
    Nu heb ik net de 19 (20) weken echo gehad waar mijn verloskundige aangaf dat ons zoontje groter was. Dus toen ik vroeg hoeveel verder zei ze 16 januari zou je uitkomen :D Ik zeg joh dat was mijn datum waar ik in het begin op uit kwam.

    Ik weet niet of ik je gerust kan stellen maar het is nu echt millimeter werk wat al zo een aantal dagen kan schelen.

    Ik duim voor je!!
     
    Panniepop vindt dit leuk.
  3. Summerbloom

    Summerbloom Bekend lid

    27 nov 2011
    575
    16
    18
    Hier ivf zwangerschappen

    Met 7 weken weet ik niet precies meer, maar weet wel zeker dat met de zwangerschap van mn dochter ze vanaf het begin te klein was en is gebleven. Met echo's altijd 1 a 2 weken verschil.
    Uiteindelijk met ruim 41 weken geboren en ruim 5 pond. Een kleintje dus, bij het consultatiebureau altijd -2 lijn en nu ze 6 is nog steeds de kleinste van de klas.

    Wij zijn zelf trouwens ook niet heel groot of lang misschien heeft dat er iets mee te maken. Al is mn zoontje wel +1 bij het consultatiebureau.
     
    Panniepop vindt dit leuk.
  4. Panniepop

    Panniepop Lid

    2 jul 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb het bericht ook in de vruchtbaarheids topics aangemaakt met. Wist niet waar ik zijn moest. Dank voor de antwoorden alvast. Heel lief.

    Liefs,

    Anne
     

Deel Deze Pagina