Kan deze houten tuinset halen, hout is altijd erg duur als je het nieuw kopt maa rop mp bieden ze ook als een malle... Is 75 euro teveel voor dit setje? Bekijk bijlage 68549
Nee vind ik niet, weet uit eigen ervaring dat die setjes knetter duur zijn, ze zien er nu op de foto niet echt mega mooi uit maar een lakkie verf doet wonderen .. Je kan altijd proberen iets van de prijs af te hallen maar vind het niet duur ofzo ...
lijkt mij niet, dat is omgerekend 15 euro per onderdeel zeg maar..... Zit wel wat werk aan: schuren en lakken, maar dan heb je wel wat moois wat weer meekan! zou wel testen of ze stevig zijn en bijvoorbeeld geen barsten waar de schroeven zitten, want dat kost natuurlijk wel meer werk en materiaal om het weer goed te krijgen.
ik vind het niet duur, inderdaad goed kijken of het setje nog stevig is. Je kunt het natuurlijk verven of lakken maar je kunt het ook in de olie zetten, vind ik mooier...
Goeie tips geven jullie Ik twijfelde een beetje maar het is idd superduur nieuw... Waar haal je die olie?
Kom ik weer met mijn aldi, maar daar is nu dus teak en hardhoutolie. Heb zelf ook een setje van MP gekocht en ben nu bezig deze in de olie te zetten. Word weer supermooi. En ik vind het ook niet duur.
Heb het setje opgehaald en het staat hardstikke leuk. Schuren jullie het ook nog een beetje af voor jullie het in de teakolie zetten?
ja, ik zou het eerst even schuren, het is een rotwerk, maar dan hecht de olie veeeel beter. Bij ikea heb je trouwens ook mooie lakken. Leuk setje hoor!!!