8,5 maand en bijvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sjmmie, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

boven verwachting geef ik al 8,5 maand volledig bv. super trots natuurlijk. ze eet al een paar hapjes brood, soms wat fruit en wat hapjes groenten. niet de hoeveelheden als potjes, soms hier en daar een hapje. en dan wil ze niet meer.

zou ze te kort kunnen komen nu aan voedingsstoffen, ik wil eigenlijk niet dwingen omdat ik hier al een moeilijke kleuter-eter heb...

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Super dat de bv al zo lang goed gaat hoor!

En helemaal niet druk maken om het eten hoor. Het eerste jaar is het echt BIJvoeding. Je kindje gaat vanzelf meer eten. En het komt echt niets te kort!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou het haar zelf laten aangeven. Gewoon bij de maaltijden erbij zetten. En dan wat van jou boterham/avondeten laten meesnoepen. Zo kun je haar rustig laten wennen.

Jou BV geeft echt nog genoeg voedingstoffen voor je meisje!

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mijn zoontje at tot een maand of negen ook minimaal bij naast de bv. Maar daarna ging het ineens snel. Ze nemen toch wat ze nodig hebben, en inderdaad, dwingen lukt toch niet. Gewoon vanalles blijven aanbieden om te proeven, en dan komt het vast vanzelf. Zolang ze nog volledig bv krijgt, krijgt ze alles wat ze nodig heeft.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

6. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de antwoorden, weer gerust gesteld. de andere twee kindertjes kregen nu al lang de fles, toen heb ik het niet zo lang volgehouden, op wat kleine tegenslag hier en daar gaat het als vanzelf het bv geven. alleen kun je slecht zien wat je geeft en daar moet ik aan wennen, overdag drinkt ze kort en is gauw afgeleid meestal haalt ze savonds en snachts alles in (ze slaapt bij ons).

Deel Deze Pagina