8.6wk echo vaag vlekje achter

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lieverding, 28 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik maak elke twee weken echo nu in ziekenhuis door gyn.
    Vorige keer echo gehad was niets te zien van die vlek. Vandaag termijn klopt precies 8.6wk, hartje klopt en bewegingen zijn er. Daarachter zag ze een vlekje. Ze zegt geen bloed omdat het te rond is maar is niet uit te sluiten. Wat ze wel dacht is dat het een eventuele bevruchte eitje was die gestopt was. Voor nu zegt ze geen paniek en over twee weken maakt echoscopiste echo omdat ze betere apparatuur hebben en volgens gyn als het was ze denk het is moet die weg zijn (vanzelf opgelost dus)...


    Heeft iemand zoiets gehad?? Wat denken jullie??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Kan een vanishing twin zijn, maar ook een cyste (hij is namelijk zo mooi rond).
    Ik gok op het laatste :)
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  3. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik heb het gehad bij de jongste. Had 2 vruchtzakken, maar 1 bleef helaas leeg. Ik bloedde al voor de positieve test en dat heeft tot week 14 geduurd. Met 10 weken was de vruchtzak niet meer te zien.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Maar waar zit het cycte dan aanwast? Is niet in baarmoeder zei gyn. En ik heb 2 echos gehad al twee weken terug was niets te zien. is het gevaarlijk zo’n cyste?
     
  5. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ja snap ik! Ik heb geen bloed verder en geen klachten.
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Dat rondje (cyste?) zit wel in jouw baarmoeder, maar niet in de vruchtzak vd uk ;)

    En nee, mocht het een cyste (of 2e lege vruchtzak) zijn, dan kan dat geen kwaad ;)
    Dat wordt vaak weer door je lichaam opgenomen.
     
  7. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Haha ben niet zo technisch ik dacht baarmoeder is dus waar kindje zit dat zwarte :roflmao: gyn zei iets van: het zit niet bij het vruchtje, maar daarachter” dus ik interpreteerde het dat het niet in baarmoeder zit.

    Ok, thanks, we zullen het zien over twee weken!
     
  8. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Even terugkomen op mijn vraag. Vandaag echo gehad en het is myoom/vleesboom in de baarmoederwand. Niet heel groot maar is er wel en verder is niet gevaarlijk of zo gelukkig!
     
    margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina