1 dpo en nog geen knaltest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chell3, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chell3

Chell3 Lid

24 apr 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 1 dag overtijd en heb zwangerschapstesten die wel duidelijk zijn maar geen echte knallers! Moet ik me zorgen maken of kan het zijn dat mijn HCG langzaam oploopt?

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Heb je een foto?

En je bent dan niet 1 dpo, want dat zou betekenen dat je 1 dag na je eisprong nu zit.

3. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik zou me niet meteen zorgen maken. Misschien is je ei wel wat later geweest deze ronde en daardoor een langere cyclus. Of het is een wat latere innesteling dan gemiddeld.

Ik zou gewoon om de dag gaan testen dan zien je vanzelf of de testen donkerder worden.

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Je hoeft op (of 1 dag na) NOD echt nog geen knaller te hebben, als de testen mooi oplopen (foto?) dan is dat in ieder geval goed nieuws.

5. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoiiii, ik had ook pas een knaller bij 5 weken. En sommige testen geven ook geen knallers meer. Wel zie je dat ze steeds eerder al positief worden.

Geen zorgen maken! Lekker genieten. En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

6. Chell3

Chell3 Lid

24 apr 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sorry ik bedoel 1 dag over tijd haha!
    Ik heb geen foto maar vanochtend was hij al iets donkerder! heel erg bedankt voor jullie reacties, heb de vorige keer (juli) een miskraam gehad, vandaar dat ik erg onzeker ben!

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier ook met 5 weken een knaller.
    Als ze oplopen: geen zorgen maken (al snap ik dat heel goed hoor!)

Deel Deze Pagina