Ik ben vandaag 1 dag overtijd en heb zwangerschapstesten die wel duidelijk zijn maar geen echte knallers! Moet ik me zorgen maken of kan het zijn dat mijn HCG langzaam oploopt?
Heb je een foto? En je bent dan niet 1 dpo, want dat zou betekenen dat je 1 dag na je eisprong nu zit.
Ik zou me niet meteen zorgen maken. Misschien is je ei wel wat later geweest deze ronde en daardoor een langere cyclus. Of het is een wat latere innesteling dan gemiddeld. Ik zou gewoon om de dag gaan testen dan zien je vanzelf of de testen donkerder worden.
Je hoeft op (of 1 dag na) NOD echt nog geen knaller te hebben, als de testen mooi oplopen (foto?) dan is dat in ieder geval goed nieuws.
Hoiiii, ik had ook pas een knaller bij 5 weken. En sommige testen geven ook geen knallers meer. Wel zie je dat ze steeds eerder al positief worden. Geen zorgen maken! Lekker genieten. En natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Sorry ik bedoel 1 dag over tijd haha! Ik heb geen foto maar vanochtend was hij al iets donkerder! heel erg bedankt voor jullie reacties, heb de vorige keer (juli) een miskraam gehad, vandaar dat ik erg onzeker ben!