8 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missnanda, 13 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hoi allemaal,

    Momenteel ben ik 8 dagen overtijd. Heb sinds enkele dagen wat symptomen zoals: misselijk worden van bepaalde geuren, korter lontje, ontzettend veel witte vloed, heb het idee dat mn borsten steviger zijn en sinds gister kwam er wat vloeistof uit mijn linker tepel. Echter is de test negatief. Wat denken jullie? Bestaat er een kans dat ik zwanger ben of houdt mijn lijf me weer grandioos voor de gek?
     
  2. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Ben je zeker van je eisprong geweest?
     
  3. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Ja daar ben ik zeker van geweest.
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Bij 8 dagen overtijd zou je wel al positief getest moeten hebben, dus in dat geval: Ja je lichaam houd je voor de gek. Maar ben je zeker van je eispong? Lang van eventuele anticonceptie af?
     
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden? Met 8 dagen overtijd zou je echt wel een ontzettende knaltest meoten hebben.
     
  6. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Had dit ook bij mijn laatste zwangerschap, toen was ik ook al een tijdje overtijd en toen ik eindelijk positief testte, was het nog geen eens een knaltest
     
  7. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hoef je geen knaltest om te hebben hoor. Was bij mn jongste ook een ruime week overtijd, toen ik eindelijk positief testte, was hij eerst ook heel licht.
     
  8. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Maar ga denk ik over een aantal dagen nogmaals testen, is deze wederom negatief dan ga ik de huisarts bellen.
     
  9. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Maar dit is niet antwoord op de vraag. Hoe heb je je eisprong gevonden? En als hij toen heel licht was, was toen waarschijnlijk ook je ei later dan verwacht waardoor ook je NOD opschuift. En lichte zwangerschapstest is meestal voor NOD, of net op NOD. Ik heb namelijk een LF van 11 dagen. Als ik op mijn NOD test, dan is dat dus 12 dagen na eisprong. Als ik dan geen knaltest is dat anders dan iemand met een LF van 16 dagen. Die zou op NOD wel al een duidelijk positieve test moeten hebben.
     
  10. missnanda

    missnanda Bekend lid

    26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Heb mijn eisprong gevonden met ovulatie testen. Ook voel ik de eisprong en krijg ik veel rekbaar slijm. De vorige zwangerschap maakte ik langzaam HCG aan. Dit kwam toen naar voren bij het maken van de echo. Ik had toen pas een knaltest bij 6/7 weken zwangerschap ofzo.
     
  11. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Een positieve ovulatietest betekent helaas niet altijd dat je ei gesprongen is. Alleen dat je een LH piek hebt gehad. Je eisprong voelen is ook onbetrouwbaar. Alleen met temperaturen, mits goed uitgevoerd, kun je met zekerheid je eisprong vaststellen. Iedereen heeft met 6 weken zwangerschap een knaltest... dan ben je meestal toch al 14 dagen overtijd. Ik vermoed dat je lichaam je voor de gek houdt en dat je ei pas geweest is, of nog moet komen. Progesteron geeft dezelfde klachten als het HCG hormoon.
     

Deel Deze Pagina