8 maanden lang bloeding na keizersnee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door PamEnMarcel, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi!

    Ik had ruim 8 maanden geleden een spoedkeizersnee gehad. Mijn litteken was na de operatie gaan ontsteken en was na 3 maanden volledig genezen. Alleen heb ik nu nog steeds last van bloedingen, dus niet alleen van ongesteldheid. Het is niet veel, misschien dagelijks een theelepel, soms meer, soms minder. Soms is het helderrood bloed, maar soms ook donkerbruin. Het ruikt niet raar o.i.d. Sinds gisteren heb ik ook last van lichte krampen en begin me nu wel zorgen te maken. De gynaecoloog zei dat het vrij normaal is dat je onregelmatig ongesteld wordt na zo'n operatie, maar het duurt nu wel vrij lang voor mijn gevoel. Wat kan ik het beste doen? Toch nog even afwachten of beter na de huisarts?

    Hartstikke bedankt!

    Pamela
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi pamela,

    Na 8 maanden verwacht ik dat je geen bloedverlies meer hebt van de keizersnede. Dat je menstruatie onregelmatig kan zijn is waar maar als jij normaal een regelmatige cycles had moet dat na ong 6 maanden weer normaal zijn.
    Ik wil je daarom adviseren langs je huisarts te gaan.

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina