8 weken en nu al ontzettende rugpijn ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liekje22, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo,

    Ik ben nu 8 weken zwanger. Sinds gisteravond kreeg ik echt heel erg last van me rug en wist gewoon niet hoe ik moest zitten. Heb gister gewerkt maar eigenlijk niks bijzonders gedaan, alleen achter de kassa gestaan. Ik ben van narigheid maar vroeg naar bed gegaan in de hoop dat het zou zakken. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen. Vanochtend toen ik wakker werd was het er nog steeds. Ik weet niet hoe ik moet zitten, t straalt uit naar mijn benen, heb last met lopen, en soms lijkt t te zakken naar mijn stuitje. Verder zit het gewoon onderin. Vandaag een vrije dag en dus maar veel rusten, morgen wel hele dag werken. Hopelijk is de pijn dan een stuk minder.

    Heeft iemand hier ervaring mee? En moet ik de vk bellen, heb maandag een intake gesprek.

    Groetjes Liekje
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo begon bij mij de bekkeninstabiliteit,maar het kan ook zijn dat je je banden voelt. die lopen rondom,en kunnen dus ook uitstralen naar je rug.
    Zou als je er de kans voor hebt goed je rust nemen. Opletten dat je niet te veel trappen op en af gaat en het verder in de gaten houden.
    Als je het op een gegeven moment echt niet trekt kan je natuurlijk altijd even langs de fysio gaan.daar heb je ook geen verwijsbrief meer voor nodig.
     
  3. Pruts27

    Pruts27 Fanatiek lid

    6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Heb het ook gehad. Ben toen de ziektewet ingegaan (mijn werkgever wist nog van niets) en heb een paar dagen complete rust genomen. Na een ruime week was het over. Heb nou nog af en toe een beetje vervelend gevoel in mijn rug, maar dat is meestal met een beetje rust weer over.
     
  4. Geaaaaaatje

    Geaaaaaatje Bekend lid

    31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik zit deze week thuis met ontzettende rugpijn. Ik ben al wel iets verder in de zwangerschap, maar had het eerder in de zwangerschap ook wel. Alleen was het toen niet zo erg als nu. Toen hield ik het op mijn werk nog wel uit, maar nu wil het gewoon niet. Ik kon in het begin van de week totaal niet zitten en met het lopen schiet het in mijn bil (soort spierkrampen). Nu kan ik al wat beter zitten, maar het is nog steeds niet optimaal. Dus maar even goed in de rust.

    xxxies Gea
     

Deel Deze Pagina