8 weken zwanger symptomen verdwijnen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tingeling, 13 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tingeling

    Tingeling Lid

    3 feb 2023
    39
    15
    8
    Vrouw
    Ha allemaal,

    Ik ben nu 8 weken zwanger van ons 3e kindje. Vorige week een echo gehad, volgens eigen berekening zouden we 1 week verder zijn.. dus dat maakte me al enigzins bezorgd. Maar het hartje klopte sterk dus volgens vk geen rede tot zorg.
    Nu ben ik sinds een paar dagen veeel minder misselijk. Ik nam er pillen voor maar dat is niet meer nodig. Sommige momenten is het zelfs helemaal weg.. en de pijn in mn borsten ook..
    Nou ben ik gewend van mn vorige zwangerschappen tot week 16 kots en kots misselijk te zijn dus ik ben nu echt heel erg bezorgd geworden.. heeft iemand soort gelijk verloop gehad waarbij het goed is afgelopen? Ben super bang voor een missed abortion oid. Toevallig pas meegemaakt bij zus + vriendin beiden met 12 wk.

    Groetjess
     
  2. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw
    Symptomen komen en gaan, er is geen peil op te trekken, voor hetzelfde geld ben je volgende week weer kotsmisselijk. Dat neemt echter jouw bezorgdheid nu niet weg.
    Bij mijn oudste was ik van 6-8 weken ook erg misselijk, kreeg ook tabletten van de huisarts. Ineens was het verdwenen dus ik maakte me ook zorgen. Ik heb tot de volgende afspraak gewacht want durfde er niet voor te bellen, maar de vk drukte me echt op het hart om dat juist wel te doen wanneer je je zorgen maakt.
    Bel dus gewoon! Voor je eigen gemoedsrust.
     
    Tingeling vindt dit leuk.
  3. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Hier zwakte de symptomen ook af bij 8 a 9 weken, waardoor ik helemaal in paniek raakte ( heel verleden qua zwangerschappen/kinderwens). Verloskundige zei mij toen dat symptomen eigenlijk niks zeggen. En ondertussen is dat kleine dametje alweer 5 maanden.
     
    Tingeling vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina