8DPO en zeurend gevoel onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nijntjepluis16, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntjepluis16

    6 jun 2021
    11
    1
    3
    Vrouw
    Hallo Dames

    Ik zit op 8DPO (ik weet het, vroeg..) maar teste vanmorgen heeeel licht positief. T was echt een tuurstreepje. Als het zou kloppen is ons 2e kindje aan het groeien.

    Echter heb ik echt een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Beetje menstruatieachtig maar niet zo heel fors als bij een menstruatie. Ook ervaar ik soms steekjes en een raar gevoel heel laag aan beide zeide van mijn onderbuik.

    Bij mijn zoontje had ik deze symptomen niet.

    Zijn er mensen dit dit herkennen zo vroeg na de ovulatie/innesteling?
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ja ik! Dat komt door het groeien van je baarmoeder. Die hangt aan banden vast in je lijf waardoor je dit kan voelen in je onderbuik, liezen en lage rugpijn. Bij een volgend kindje gaat dit vaak sneller omdat je lijf weet wat het moet doen en het nooit meer zo klein wordt als voor een zwangerschap
     
  3. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Yes, ik had dit ook! Dacht gewoon ongesteld te worden maar testte op NOD positief :)
     
  4. Nijntjepluis16

    6 jun 2021
    11
    1
    3
    Vrouw
    Maar ben nu pas 8dpo.... is dat niet een beetje vroeg? Mijn testen hebben een heel heel heel vaag lijntje. Ik ben bang dat het eerder voorgedrukt is dan een positieve test al staat het lijntje er wel gelijk maar toch. Ik word er echt heel onzeker van. Haha
     
  5. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Een innesteling kan al op 5 dpo en daarna begint alles al
     
  6. Xxxyp

    Xxxyp Lid

    22 jan 2021
    10
    12
    3
    Vrouw
    Ik had 3 dagen na de eisprong ook erg last van mijn onderbuik steekjes, zeurend gevoel in de liezen... met 6 DPO een knal positieve test... dus niks is onmogelijk... nu 15 weken zwanger
     
  7. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Bij mijn eerste kindje spuugde ik met 3 weken dus idd ook ong hetzelfde termijn alles uit. Ik wist het zeker, zwanger.. en idd.

    Dus het kan zeker
     
  8. Maffie

    Maffie Lid

    4 jul 2021
    7
    2
    3
    Vrouw
    Assen
    Ik zit nu op 10 dpo, wel symptomen maar negatieve test… afgelopen vrijdag buikpijn tot krom lopen aan toe, daarna licht roze verlies en ook zaterdag ochtend licht roze verlies….

    symptomen lijken wat minder te worden, gevoeligheid in borsten is naar tinteling gegaan maar nog wel regelmatig krampen en ook lage rugpijn en m’n liezen/bekken begin ik te voelen…

    ik hoop dat de bloeding een innesteling was maar heb afgelopen Maandag en vandaag negatief getest met de sensitest….

    mss maak ik minder hcg aan geen idee…. Nog even spannend hier dus
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nou dat is helaas wel onmogelijk.
    Je kan niet met 6 dpo al een knal positieve test hebben.
    Hooguit een vage lichte streep.
    Een innesteling kan namelijk niet eerder dan 4 dpo plaatsvinden en dan duurt het nog 2-3 dagen voordat hcg heel licht zichtbaar is op een test.
     
    xTamx vindt dit leuk.
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ja je kan op 8 dpo zeker al licht positief testen hoor.
    Een innesteling kan al vanaf 4 dpo (wat overigens niet heel vaak voorkomt) en 2-3 dagen na de innesteling zal een een vaag licht streepje kunnen zien op een vroege test.
    Mocht jouw test nu idd reageren op hcg, dan was je innesteling 5-6 dpo :).

    Ik duim dat je idd zwanger bent.
     
    xTamx, GabrielaH en Roni7888 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina