heb je kv in huis of een ander merk? zou anders die proberen. action is niet heel erg gevoelig. ben benieuwd meid. ben zelf ook zwanger geworden met gonal en ovitrelle, maar ook nog iui. spannend zeg!
Zeker spannend paniekertje 😁 Heb de hoop dit keer al een beetje opgegeven. Heb nog nooit zulke krampen gehad 😒 maar we zullen zien. Mocht m'n menstruatie morgen vroeg nog niet doorgezet zijn dan test ik inderdaad met een ander merk... Ik houd jullie op de hoogte xxx
Goedemorgen meiden... Gisteravond vreselijke buikkrampen wat door trok naar m'n rug en benen. Heb dat nog nooit gehad... Menstruatie is doorgekomen! Nu dus echt duidelijkheid. Zullen de action testen dan vals positief zijn geweest?! Straks het ZH even bellen voor een uitgangsecho. Op naar iui nummer 4... Fijne dag 😘
ow heb jij ook iui? had ik niet door maar wat ontzettend balen, dan maar door naar de volgende ronde. moet je ook eerst decapeptyl spuiten? ik ben gister ook ongi geworden na een half jaar! bizar maar waar, eerst wil je niet ongi worden en nu ben ik er mega blij mee en ja, vals posi testen kan ik over mee praten, de zwanger en kids dipstick sloegen bij mij posi uit zo'n 3 weken geleden en was echt niet zwanger . kv werkt dan nog altijd het beste
Ah, wat ontzettend kut zeg, ik had het zo gehoopt! Wel fijn dat je meteen weer vooruit kijkt! Ik hoop gewoon weer mee voor deze ronde
Hi! Ik had inderdaad de derde IUI. Vandaag weer naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Hoop dat alles er goed uit ziet zodat we door kunnen naar de 4e IUI. Decapeptyl hoef ik niet te gebruiken! Waarvoor heb jij dat? En ik heb (net als jij) evht wat vals positieve testen gehad afgelopen week. Echt bizar...binnen afleestijd duidelijke streepjes, m'n voorgevoel zei gewoon dat het niet zo was, maar toch ga je dan twijfelen he?! Succes in ieder geval en bedankt voor je support! 😘
Super lief van je 😘 Op naar de volgende ronde...vandaag weer een bezoekje aan de fertiliteitsarts 👍 Xxx