9 dagen overtijd, negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dreamer40, 6 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer40

    Dreamer40 Lid

    6 feb 2022
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Ik ben 40 jaar en we zijn nu een jaar aan het proberen. Mijn cyclus is tussen de 23 dagen en 30 dagen. Deze maand had ik het (verkeerde) voorgevoel dat ik zwanger ging zijn, dus twee keer getest: Er van uitgaand dat mijn nod 28 januari was heb ik op dag 2 en 7 getest met zwangerschapstest van de action en twee keer negatief... Nu zit ik al op dag 9 na mijn nod.
    Qua symptomen had ik week lang rommelende buik, diarree en vermoeidheid, dan pijnlijke tepels plots en nu sinds enkele dagen doen mijn borsten enorm pijn als je er per ongeluk tegenkomt.

    Verwarrend dat ik nog steeds mijn regels niet heb en pijn heb aan mijn borsten....Heb ik nu een cyclus overgeslagen? Is het niet vreemd dat mijn borsten pijn doen? En nee ben nog niet in de overgang of zo, dat is paar maand terug getest geweest!

    Moet ik gewoon afwachten of zijn er nog vrouwen die zoiets meegemaakt hadden en me kunnen vertellen wat bij hen de oorzaak was? En wat ik best doe?

    PS. Waren vorig jaar een keer zwanger, maar een miskraam gehad, dus zwanger worden lukt normaal ook wel nog op natuurlijke wijze...

    Bedankt voor de reacties. Voel me echt verward en heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat ...dus gelijkaardige ervaringen, met de verklaring ervoor zijn meer dan welkom!

    Groetjes,

    Dreamer40
     
  2. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Heb je misschien recent een vaccinatie of booster gehad? Daardoor kan je menstruatie tijdelijk wat onregelmatig zijn.
    Succes, ik hoop voor je dat het snel raak is!
     
  3. Dreamer40

    Dreamer40 Lid

    6 feb 2022
    7
    0
    1
    Vrouw
    Nee, ik heb deze al in september gehad, dus daar zou het normaal niet mee te maken kunnen hebben...

    Heel erg bedankt brunette !
     
  4. sophia89

    sophia89 Fanatiek lid

    27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoe zeker ben je van je eisprong. Je symptomen kunnen ook wijzen op een naderende eisprong.
     
  5. Dreamer40

    Dreamer40 Lid

    6 feb 2022
    7
    0
    1
    Vrouw
    Zou dat kunnen? Helemaal niet zeker, hou enkel eerste dag van mijn maandstonden bij...heb nu nog nooit pijn aan mijn borsten gehad rond periode van eisprong, maar wie weet eerste keer ! Zijn wel terug bewust om de twee dagen aan het 'klussen', dus zou goed zijn ! Wat zijn eigenlijk de symptomen die je kan hebben tijdens eisprong?
     

Deel Deze Pagina