Hallo dames! Ik ben nu 9 dagen overtijd,en heb 2 dagen geleden een test gedaan...maar negatief.. Ik hoor van alle kanten dat dit te vroeg is om al een test te doen..kan dit kloppen? Ik heb namelijk wel een aantal symptomen..misselijk,vaker naar het toilet,rommelig gevoel in me buik en vaker moe dan normaal. hoop natuurlijk onwijs dat ik zwanger ben, zou wel heel veel geluk zijn al. Maar durf gewoon niet tevaak te testen,want die teleurstelling is nu al zo groot..en zo lang zijn we nog niet eens bezig..
als je 9 dagen overtijd bent zou je al positief moeten testen lijkt mij. kan ook zijn dat je cyclus wat langer is. hopelijk heb je snel wat duidelijkheid meid
Welkom Riga, met 8 dagen overtijd testte ik zo miniem rose, dat je bij wijze van een vergrootglas erop moest zetten om het te zien. Toen ernorm bloedverlies gehad, met enorme stolsels, en dacht als het zo was, is het nu over. Maar met 11 dagen overtijd had ik alsnog een dikke streep en dus hardstikke zwanger. Dus ik zou als ik jou was over een dag of 3/4 nog eens testen. Succes, hoop dat je snel positief mag testen
ik teste pas met 9 dagen overtijd positief dus er moet niks..... Het ligt er maar net aan wanneer je ei is geweest...dus even afwachten en mischien morgen weer testen?
Hopelijk is het gelukt! Maarrrrrrrrrr: probeer jezelf nog niet blij te maken met een dode mus... Zelf had ik bijna 20 jaar hetzelfde: steeds overtijd, en dan had je altijd weer die hoop van: misschien deze keer? Maar het bleek dat ik een mega onregelmatige cyclus had, dus soms was ik 4, maar meestal wel 5, 6, 7, 8, 9, en zelfs soms 10 weken overtijd. Heel veel sterkte met het wachten tot je zekerheid hebt!
hoi hoi ik zou na het weekend nog een keer proberen het is het echt per vrouw verschillend waneer je een posietiefe test hebt somige vrouwen maken niet zoveel hcg aan en somige testen zijn niet zo gevoel en moet je een hoger hcg gehalte hebben ik zelf was 7 dagen overtijd en had al een duidelijke posietiefe test maar hoop je er niet te veel op meis want anders is de terleurstelinng alleen maar groter heel veel stekrte en succes x femke
@ bitchje (haha, sorry moest wel lachen om je naam), ik heb zondag op de wc enorme veel (leek wel liters bloedverlies met enorme stolsels uitgeplast). Daarna nog een flinke menstruatiebloeding in het verband(sorry voor de details) t/m Maandag avond. Nu vandaag maak ik me ook zorgen aangezien ik nu wat helder rood bloed ben verloren en bruinig. Maar nu niet in maandverband. Maar het maakt je enorm onzeker. Vrijdag krijg ik de eerste echo, dus hopen maar dat ze iets zien en dat het goed zit.
Dat ligt natuurlijk aan je cyclus... als je in de eerste ronde zit dan kun je zomaar "overtijd" zijn maar niet zwanger... Dus, hoe lang is je cyclus gemiddeld? En wat is je langste cyclus geweest? Dat zegt al wat meer.
@musicalfan tja k ben soms een btje een klein bitchje en dan vooral bij mn ongi hahahahah. ik hoop dat het meevalt voor je en dat je kleintje blijft zitten. kun je niet je vk opbellen en vragen van hoe of wat? hou je me op de hoogte? ik dacht zelf elke keer als je zulke stolsels verliest dan kun je echt niet zwanger zijn,had nl mn vorige ronde dat k 3 dagen overtijd was en toen ineens n steek had en n dag of 2 bloed en stolsels ben verloren. ik dacht echt jammer maar helaas het is niet zo,heb ook niet getest. heb niet echt het idee dat k nu zwanger ben maar zo zie je maar dat het niet altijd het einde hoeft te betekenen.
jammer meid, ja goed je kunt natuurlijk afwachten maar hoe langer je wacht hoe minder kans dat er is dat je zwanger bent denk ik....helaas natuurlijk maar ondertussen had je wel al eens positief moeten testen denk ik....
Riga, jammer meid, geen bloed geeft moed zeggen ze steeds, dus ik blijf voor je duimen. Bitchje, ik loop nog niet bij een VK. Ben vrijdag voor het eerst naar de huisarts geweest en die verwees me voor de echo. Als alles goed is, is er daarna misschien medische indicatie. Dus dan kom ik ws onder behandeling gyn. Maar dat weet ik nog niet zeker. Laat eerst maar de echo goed zijn. Echt die onrust is echt niet goed. Eerder heeft toch geen zin, want ik vraag me af of ik 6 weken ben, dus is maar de vraag of ze veel kunnen zien. (late innesteling, late eisprong). Maar gerekend vanaf laatste dag ongi, klopt het wel. Volgens huisarts houden ze die dag wel altijd aan in eerste instantie. Ik dacht dat het bij mij ook over was,maar niet dus kennelijk. Ik duim voor je dat het snel raak is. Is het eerste kindje voor jou? Voor mij wel.
ja het is mn eerste kindje,k duim voor je dat alles goed gaat. hopelijk mag k ook snel zeggen dat k zwanger ben. het klopt idd dt ze die dag als uitgangspunt nemen,dit zei mn mams ook al. bij hoeveel rondes was het raak,k zit nu in ronde 6.
Bij mij is het de eerste ronde, met 1 keer inseminatie. Ik wordt een Bam moeder. Vorige maand operatie gehad, endometriose vastgesteld en verklevingen e.d. Toen de boodschap om zsm te proberen in verwachting te raken ivm eventuele onvruchtbaarheid. En dan dit. Dit had ik nooit verwacht, alleen maar gehoopt, alleen lijkt het nu allemaal mis te gaan. Hoop echt dat de echo vrijdag alsnog positief is en dat het nu klaar is met verlies van oud bloed of wat dan ook. Dat maakt een mens zo onzeker. Ik hoop ook echt dat het snel raak mag zijn voor je.
2 weken overtijd, en vandaag toch weer even getest met clearblue digital...en na 3 min..Niet Zwanger Hoe kan dit? Ik hoor nu toch allang positief te testen mocht ik zwanger zijn? Trouwens afspraak gemaakt vandaag voor bloedtest,maar omdat de arts me eerst zelf nog wilt zien kan ik pas volgende week terrecht. (vervangend arts,en eigen patienten gaan voor)
ja precies meid als je zwanger was had je nu positief moeten testen meid... Ik denk dat je een cyclus overslaat....dus mischien komt je ei er weer aan?
Hoi Riga, Ik was even benieuwd in de hoeveelste ronde je zit?? (ik kan het nergens vinden of lees er overheen) Wij zijn zelf in december gestopt met de pil en de eerste 2 maanden netjes tussen de 24 en 28 dagen ongi... nu de laatste 2 cyclussen is er geen pijl op te trekken bij mij.... eerst een cylsus van 52 dagen (en ik de moed erinhouden dat ik een cylcus over geslagen heb) maar ondertussen ben ik vanaf 23 maart ook niet meer ongesteld geweest... ik begrijp dus je spanning, ik voel ook echt van alles wat op zwanger zijn lijkt maar ik heb de hoop deze ronde opgegeven... laat die ongi maar komen, dan weet ik waar ik aan toe ben... Ben benieuwd hoe het bij de dokter afloopt. Af en toe twijfel ik of ik zelf geen afspraak moet maken... SUCCES!!
@Annemie gewoon afspraak maken meid...moeten we perse een jaar wachten dan? Vindt ik altijd zo`n onzin!!