Helaas moet ik mij hier ook melden... Ik was gisteren precies 9 wkn zwanger van een tweeling en kreeg de tweede echo. Tot onze grote schrik bleek één kindje geen hartactie meer te hebben. (in tegenstelling tot twee weken geleden bij de eerste echo). Omdat het een twee eiige tweeling was, is de kans groot dat het andere kindje wel door kan groeien, mits ik de komende twee weken rust neem. Ik voel me nu zo onzeker! Bang dat het ''goede'' kindje het ook niet zal overleven. Ondanks dat ik nu nog wel een kindje heb, ben ik er echt kapot van! We waren helemaal aan het idee gewend, en zagen het helemaal voor ons! En nu dit.... Ik kan m'n draai niet vinden en kan nergens anders aan denken..... Zijn er meer mensen die een kindje van een tweeling verloren zijn?
nee ken het niet.. maar heeel veel sterkte! ook al heb je er nog 1 het maakt het niet minder erg.. ze hoorden toch eigenlijk samen. Heel veel sterkte en ik hoop dat het met het andere kindje goed zal gaan. lfs
ja ik heb het ook gehad alleen iets minder bewust dat ik zwanger was van een 2-ling ik was 7 weken zwanger en kreeg een miskraam heb het vruchtje gezien en de vrucht zak was net een leeg gelopen ballonnetje maar ik vloeide na een dag niet meer dus vk gebeld en kon naar het zkh voor een echo wat dit vond zei ook erg vreemd en op de echo was nog een vruchtke met hart actie te zien en toen kwam ik er dus achter dat ik zwanger was van een 2-ling en er 1 verloren was dit is nu 3.5 jaar geleden en mijn dochter is nu bijna 3 jaar oud en helemaal gezond sterkte en hopleijk gaat ook alles verder met jou goed
Wat vreselijk zeg! Ik ken het niet maar wens je veel sterkte! Snap dat je je erg rot voelt, je bent toch een kindje verloren!
ik heb het ook gehad, was zwanger van een 2ling, 1tje is fout gegaan met ruim 7 weken en de ander is toen blijven zitten hoop dat dit kindje wel blijft zitten heel veel sterkte met de spannende tijd die komen gaat
Wij zagen bij de 1ste echo van mn zoon, 2de kind dat er nog iets zat. Was toen 7 wk en de andere embryo was wat kleiner en minder mooi. Beetje vervormd leek het maar het was wel duidelijk dat er 2 hoorden te zijn eigenlijk. De 2de embryo is vanzelf geabsorbeerd door mn lichaam. Hebben nog een paar echo´s gehad en met 14 wk was het niet meer te zien.
Jeetje Vlinderr, wat verdrietig! Een kindje verliezen is altijd erg, ook als je nog een kindje verwacht. Neem je rust en geef jezelf de ruimte om verdrietig te zijn. Je hoeft je daarvoor echt niet te verantwoorden hoor! En straks zul je merken dat je best tegelijk verdrietig én blij kan zijn. Sterkte!
heel veel sterkte. een vriendin van me heeft dit ook meegemaakt maar het kindje dat niet meer leefde is wel afgestoten door haar lichaam en kreeg dus een mk (9wk). daarna dus een controle echo en gelukkig was er een blijven zitten. 2 weken rust gehouden en nu heeft ze een zoontje van bijna 3.
heh vervelend zeg. Doe maar lekker rustig aan, hopelijk blijft de 2e dan wel goed zitten, heel veel sterkte, liefs miek
Mijn zusje is 1 van een tweeling waarvan de ander is overleden. Maar dat was in een eerder stadium, en mijn moeder kwam er pas achter toen ze met 8 weken een miskraam kreeg van dat andere vruchtje. Ze wist niet eens dat er een tweede zat, ze was ZO blij dat mijn zusje het nog deed dat ze er naar eigen zeggen heel weinig verdriet om heeft gehad. Mijn zusje is een perfect gezonde meid Duim voor je dat het goed blijft gaan met het andere kindje!
wij kwamen er pas na de bevalling achter dat ons meisje een van een tweeling was. Me schoonzusje was ook zwanger van een tweeling maar met 8 weken klopte er bij 1 ook geen hartje meer. Het loste zich eerst wat op, maar met 11 weken verloor ze toch nog wat van het kindje dat niet meer leefde. Ze heeft er overigens wel een gezonde zoon aan overgehouden. Veel sterkte!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaah vlinder!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjonge meis wens je heeeel veel sterkte en blijf vechten voor die andere dondersteen het moet goedkomen!!!!
bij mijn zoon ook gehad, was 8 weken en heb toen ook een mk gehad, zoonlief is blijven zitten....heb wel tot 14 weken gevloeid....zoonlief is inmiddels 4,5 jaar... in januari ook een mk gehad, helaas zijn toen beide vruchtjes afgekomen.... nu weer zwanger, vandaag 13 weekjes, en op 30 maart ook een mk gehad van het andere vruchtje....deze beeb is ook fijn blijven plakken, en mag dus idd weer gelukkig zijn dat het 2eiig was...
Vlinder, wat ontzettend verdrietig. Ik ben zelf moeder van een tweeling, dus het gaat me erg aan het hart. Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad van een eenlingkindje, Ik weet dus hoe het voelt om een droom te verliezen. Doe rustig aan, denk goed aan jezelf en je kindje.
@All....Heel erg bedankt meiden voor jullie steun! Dat doet me goed. Ik vind het wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die dit herkennen/mee gemaakt hebben. Ik hoop gewoon dat het andere wel blijft zitten. Ik vind dit zo'n spannende weken! Zou het liefst deze week weer een echo laten maken....maar ze zien me al aankomen. Ben er de hele tijd mee bezig en ik merk dat dit echt tijd nodig heeft. Gelukkig ben ik twee weken thuis en kan ik leuke, ontspannende dingen gaan doen, zodat ik goede afleiding heb. @Mensen die ook een miskraam gehad hebben....Sterkte en knuffel voor jullie!!!
Jeetje vlinderr ik lees het nu pas, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat het andere kindje blijft zitten waar hij/zij zit
Hier helaas ook misgelopen met 1 van de 2 en het is idd slikken en tranen laten. Immers zo'n vreugde om zwanger te zijn ,het wonder van 2 en dan weer een opdoffer te krijgen. Ben blij met ons prutsje wat het wel heeft gehaald maar ik zal altijd denken aan zijn of haar broer/zusje. Sterkte!xxx