aaaahh ik wordt scheef

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pluk, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ik vraag me af of meerdere dames hier last van hebben.

    Eerst dacht ik dat ik het me verbeelde maar vandaag vroegen ze op het werk of ik misschien een nieuwe bh had en of ik mijn bandjes wel gelijk had.
    Mijn linker borst is namelijk groter aan het worden dan de rechter. Op zich vind ik dat geen probleem maar ik zou toch graag het op mijn werk nog even geheim houden.
    Daarbij woont opa op de plek waar ik werk en ik wil het toch echt graag zelf aan hem vertellen ipv collega's.
    Dus heb ik maar gezegd dat ik inderdaad een nieuwe bh had en dat ik nu even geen tijd had om de bandjes te checken.

    Groetjes
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    hahahaaha lachen dat je dat hebt volgehouden. Dan toch maar voor iets lossere kleding gaan kiezen totdat je het wil gaan zeggen he ;)
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    tja aangezien ik al niet een van de slanksten ben draag ik al losse kleding :)

    Misschien moet ik de andere kant opvullen met papieren zakdoekjes :) :rolleyes:

    Aangezien het meisje die de opmerking maakte nou niet bepaald iemand is die je wat "geheim' kunt toevertrouwen.
    (Je hebt je gat nog niet gelicht of de hele stad weet het) heb ik voorlopig maar een heel groot bh probleem.

    Groetjes
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat ze al zoiets zegt hihihihi ik zou dat dus echt niet zeggen tegen iemand. :oops:
     
  5. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha is ook wat!
    mischien een voorgevormde bh kopen??
    bij mij zijn ze altijd scheef, helaas maar is niet anders.
    eentje is een halve cup groter/kleiner...
    met zo'n voorgevormde bh zie je het verschil niet!
    succes ermee!!
    liefs bianca
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Tja het is nu eenmaal een beetje een aparte collega, iets gehandicapt en daardoor flapt ze er alles zo uit. Op zich niet zo erg maar ze hoeft maar iets van een gesprek op te vangen, daar maakt ze dan een veel erger verhaal van en bazuint dat rond.

    Ik zie het aanschaffen van een bh die ik maar tijdelijk aan kan niet zo zitten, gezien mijn omvang (ik ben niet een van de kleinsten) wordt dit een toch wat duurdere aangelegenheid.
    Bestaan er niet iets van meegroei bh's voor zwangeren????

    Groetjes

    (ps het lijkt wel of de linker kant vannacht nog meer gegroeid is?)
     

Deel Deze Pagina