aaahhhh kakkerlak

Discussie in 'De lounge' gestart door babytje, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    volgens mij had ik een kakkerlak zonet in mijn keukenkastje, een beest met een schild, donkerbruin en zo'm 3 cm groot! aaaaahhhhhhhhhhhh
    ik heb m doodgemaakt met witte reus spray allesreiniger!
    getver getver ik krijg er nu nog jeuk van! moet ik nu iemand laten komen om te kijken of het er meer zijn, of zou ik per ongeluk eentje uit spanje meegenomen hebben? hij zat tussen de borden en zo, leek een beetje verdwaald!bah bah

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Getver! Ik vind het zulke smerige beesten!

Moest je zeker wel aardig sprayen met de allesreiniger voordat ie het loodje legde zeker?

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :)
    Zo heb ik ooit een spin doodgemaakt met een bus ontharingsspray. :)

Nou ja , was in de badkamer en dat had ik toevallig bij de hand. ;)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb jarenlang in de bijlmer gewoont en dus altijd last van kakkerlakken jakkes (ben zoo blij dat ik daar vanaf ben) , maar deze beesten moet je dus never nooit niet doodmaken omdat ze dan gelijk hun eitjes leggen en je er binnen de kortste keren honderden heb zitten

gelijk iemand bellen om kakkerlak doosjes te plaatsen die maakt de kakkerlak gelijk dood en de eitjes ook

o en als je er 1 heb heb je er meerdere

groetjes nathalie ;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.043
    7.982
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    in ieder geval niet doodtrappen als je er nog 1 ziet, bluh

6. oh wat vreselijk vies :confused:

babytje, ik vraag me gelijk af: als je de link van Elmo opent: was het een kakkerlak!?

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat dacht ik laast ook, helemaal in paniek (hormonen ;)) mijn man bellen die doet een dierenopleiding...

Later bleek het een meeltor te zijn:

Als het echt een kakkerlak zijn heb je een groot probleem=heel je huis laten reinigen...

8. maar die is ook vies. hihi
    bij mijn ouders thuis waren er in mei altijd 'meikevers' maar als die op je hand zitten blijven ze echt plakken door de kleine weerhaakjes op hun poten.

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hihihi heb ook heel hard gegild en mijn schoonvader heeft hem hier weggehaald...

10. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    als ik de andere fotos zie dan kan het ook een meeltor geweest zijn, maar zijn die ook donker bruin? ik heb gegoogeld en zag dat kakkerlak dikke sprieten hebben enzo dat had dit beest niet. bah ik heb er nog jeuk van! ik ben nu druk aan het schoonmaken in de keuken ik vind alles nu vies! ik heb het idee dat er steeds vaker vreemde beestjes opduiken tegenwoordig.
    maar wat ik vreemd vind is dat ik het beestje onder een houten schaaltje heb gedaan met twee borden erop maar daar is ie op 1 of andere manier is hij daar zelfs onderuit gekomen!

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    het zal waarschijnlijk dan geen kakkerlak zijn want die hebben dus idd wel die sprieten... die meeltorren kunnen ook bruin zijn (was de mijne ook) en reken maar dat ik ook zoals boven beschreven erg hard gegild heb ;)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben net terug uit Thailand en in de nachttrein probeerde ik te slapen. Heel even mijn ogen open omdat we op een station kwamen en toen.... oog in oog met een kakkerlak! :(:( Wat een enge beesten zeg. Zeker zo dicht bij!

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kakkerlakken in Nederland worden toch niet zo groot?

Deel Deze Pagina