Aan en uitkleden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door palmie37, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloé vind het verschrikkelijk om aan en uitgekleed te worden.
    In het begin was luier verschonen al een drama maar dat gaat nu goed en het rompertje en broekje gaat ook nog wel maar zodra ze een truitje aan moet en ik met haar armpjes gegin is het huilen geblazen pffff....
    Hebben jullie dat ook en gaat het over of blijven ze het dan vervelend vinden??

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron vindt een romper of shirt met lange mouw nog steeds verschrikkelijk. Meestal laat ik hem of gaan met mopperen of ik ga gekke bekken trekken en geluiden maken zodat het wat speelser wordt. Ik heb nog steeds hoop dat hij dat ook ooit zal zien ;).

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja precies!
    Hier helpt praten of geluiden maken niet echt, ze heeft dan echt zoiets van ach houd je mond ik vind dit helemaal niks!!!:)

4. adi

adi Niet meer actief

Ik wil je niet ontmoedigen maaar hier is het alleen maar erger geworden.

Aldin begint nu al te mopperen als ik met een truitje aan kom lopen :(.

Wat hier wel een beetje werkt:
    Als ik zijn armpje in de mouw steek roep ik altijd heel snel *1-2-3 KLAAR* en dan let ik heel goed op dat zijn duim niet blijft hangen. Want hij gaat heel vaak zijn duim uitsteken als zn hand in de mouw zit en dan ziet dat er heel eng uit.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hier is het ook nog steeds een gedoe. Daarom doe ik hem nog steeds niet vaak een pyjama aan 's nachts, zijn kleding is wel altijd zacht hoor, hij heeft geen spijkerbroekjes oid.

6. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

oh oh oh... ik ken het helemaal... Hier een dame van 10 maanden.. ze probeerd gewoon van de comode af te springen om niet aangekleed te hoeven worden.. helaas duurt het volgens mij behoorlijk lang voordat het niet meer zo'n drama is.. hier helpt leuk doen en praten idd ook niet.. en streng toespreken ook niet... en iets in de handen geven al helemaal niet.. dus ik doe het altijd zo snel mogelijk, probeer het huilen te negeren.. en als ze aangekleed is, gaan we lekker samen spelen..

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, hier ook zo eentje...

Inmiddels gaat het wel goed en vind ze het zelfs leuk, omdat ze een beetje mee kan helpen gelukkig.

Maar tussen de 3 en de 10 maanden... drama !

Achja, in de zomer dragen ze minder kleertjes, dat scheelt misschien ietsje :p

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Inderdaad met dit mooie weer is het makkelijker, lekker een bloesje of truitjes met korte mouw das veel makkelijker:D

Probeer altijd als ik gewoon met haar thuis blijf zo makkelijk mogelijke truitjes aan te doen maar als we weggaan wil ik toch wel dat ze leuke kleertjes aanheeft en tja er zijn nou eenmaal vele schattige leuke truitjes en bloesjes met lange mouwen;)
    En aangezien het na vandaag alweer gebeurd is met het mooie weer:x

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Zo doe ik het meestal ook.
    1 - 2- Huppakee en dan met een raar stemmetje. Dat helpt het beste.
    Helemaal probleemloos gaat het nooit in ieder geval.

Wat hier ook wel eens wil werken is liedjes zingen. Daar wordt hij rustiger van.

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hahaha ja ik doe ook 1-2-huppakee vooral het shirtje over het hoofd trekken is hier geen succes. De mouwen stroop ik helemaal op haal dan eerst mijn eigen hand erdoor, dan pak ik Tygo's handje en trek ik die erdoor heen. Het gaat hier nu wel een stuk beter...

Deel Deze Pagina