Aanbieding Euro Disney

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Vorig jaar zijn wij in de voorjaarsvakantie naar 5 dagen naar Euro Disney geweest met onze twee kinderen.
    We hadden toen een aanbieding 1+1 nacht gratis. We zaten in Seqoua Lodge Golden Forest kamer en waren ongeveer €900 kwijt.
    Het was alleen zo onwijs koud, dat onze jongste dochter (toen4 jr) alleen maar heeft gehuild van de kou. Toch heeft ze het er nu nog steeds over dat ze het zo leuk vond :)

    Als ik nu kijk voor eenzelfde kamer voor dezelfde periode volgend jaar ben ik een stuk meer kwijt.

    Zijn die 1+1 nacht gratis aanbiedingen vaker? Is dat rond een bepaalde periode of verschilt dat?

    Alvast bedankt voor jullie reactie.
     
  2. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ik zou nog even wachten met boeken, er komen straks weer meer aanbiedingen. Je kunt ook even via de Duitse site kijken wat voor aanbiedingen er zijn. Er zijn heel vaak aanbiedingen, het is gewoon even wachten op de juiste. Ik vind zelf de aanbieding met gratis halfpension heel aantrekkelijk, zeker in SQL want dan krijg je plus vouchers met een ruime restaurant keuze.
     
  3. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Er is nu een aanbieding met gratis halfpension en 25% korting. Via de Nederlandse site en Duitse site. Verder kun je niet vooruit kijken welke aanbiedingen er dit jaar komen. Is elke keer anders.
    De aanbieding die nu loopt loopt tot 1 oktobet
     
  4. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Off topic, maar heb heb je je dochter ook gevraagd WAT ze dan precies zo leuk vond?

    Mijn dochter zou daar gerust op antwoorden: de croissantjes van het ontbijtbuffet of het glijbaantje in de speeltuin of zoiets. Dat hele park kon haar dan verder gestolen worden ...
     
    Athina vindt dit leuk.
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Vergrlijk de verschillende landen qua aanbiedingen. België en Engeland hebben bijv vaak goede aanbieding. Je kunt dan bellen naar hotline en zeggen dat je de aanbieding van het desbetreffende land wilt boeken.
    Als ze nog niet schoolplichtig is, ga dan bijv in september, dan is het niet te koud . En een stuk rustiger.
     

Deel Deze Pagina