Hé meiden! Ik heb normaal altijd Friso Standaard nr 2. Nu had de Etos een aanbieding 4 pakken voor 25 euro! Niet duur dus ik heen! Ik zag dat de verpakking er iets anders uitzag en vroeg de verkoopster of er een verschil in zat. Volgens haar is het de precies zelfde melk als ik altijd heb. Dus ik heb 4 pakken (zat in 1 doos) meegenomen, maar thuis zag ik pas dat erop stond 6-10 maanden (ipv -12 mnd bij de "normale" Friso standaard)! Nou heb ik wel een pak aangebroken, mijn meisje moest toch drinken gisteravond. Maar ik kan deze melk toch ook gewoon gebruiken als ze ouder is dan 10 maanden? Ik denk namelijk niet dat ik binnen een maand 4 pakken (dus 8 zakjes) poedermelk er doorheen heb! Wat denken jullie? Groetjes Lisszy
Op Nutrilon nr 2 staat ook altijd tot 10 maanden. Dat is volgens mij omdat ze willen dat je dan overstapt op nr3. Maar jouw dochter mag zeker die melk nog langer drinken. Een kind van 3 mag die zelfs drinken. Na 10 maanden mag ze officieel ook over op gewone koemelk, daarom is die grens daar bedacht denk ik. NIet te veel van aantrekken met die einddata.
Dank Adi! Zoiets dacht ik ook al, maar dacht misschien dat er minder bouwstoffen o.i.d. inzit dan melk tot 12 mnd. Ik ga dus gewoon rustig deze melk opmaken!