Gisternacht werd mijn zoontje wakker met een dikke poepluier, die ochtend nog weer 2 en in de middag en avond ook weer. De nacht er na weer wakker (normaal slaapt hij door) en weer een poepluier en ook de rest van de dag veel poepluiers. Ze zijn slierterig dus lijkt mij dat het de tanden zijn? Ik zie alleen nergens een bobbel ofzo of maakt dat verder niet uit? hoelang kan het duren? Mijn dochter had helemaal niet zo'n last maar mijn zoontje is er wel wat huileriger door en kwijlt/hapt veel. ik ga morgen zetpillen halen en nog wat vsm druppels. Ik heb alleen dentinox in huis en dat doe ik er dan op. Iemand nog tips?
Wat een vervelend, maar o zo herkenbaar probleem. Het lijkt er inderdaad op dat hij een tandje gaat krijgen. Een bobbel hoeven ze niet perse te hebben hoor, althans dat had mijn zoontje ook niet. Bij het vooraanzicht van zijn tandvlees was alleen maar wat wit te zien, net als of zijn tanden er aan de voorkant uit kwamen haha. Een paar weken later had hij ineens een soort van zwarte stip bovenop zijn tandvlees en nog geen dag later was zijn tandje door. Wat betreft het 's nachts wakker zijn.... Mijn zoontje had erg last van oorpijn en we hebben zijn bedje dan ook iets scheef gezet om de druk enigzins van zijn oren te halen. Dit heeft erg goed geholpen, wellicht kun je dat ook eens proberen? Succes ermee!
bedankt voor de tip en zo te lezen kan het nog wel even duren dus.. arm joch! ik heb gister een zetpilletje gegeven omdat hij niet kon slapen en hij heeft de nacht ook doorgeslapen gelukkig. nu heeft ie al weer 2 poepluiers achter de rug
Was hier ook rond deze leeftijd. Met 5,5 maand kwamen er 2 tandjes tegelijk door. Ze kunnen er behoorlijk last van hebben, idd het bedje schuin zetten kan al helpen. Vaak hebben ze ook last van hun oren als er tandjes aankomen. Van VSM is er detinox wat tegen pijn voor tandjes en oren helpt (werkt hier erg goed). En de ontlasting veranderd ook als er tandjes komen, vaak is het erg zuur.