Heeft er iemand toevallig ervaring met de Chicco Lulla wieg? Welke hoeslakens gebruiken jullie? Standaard hoeslakens voor wiegjes zijn 40x80 cm en het matras van de Chicco wieg is 49,5x84 cm kwam ik thuis achter Volgens verkoopster kon ik de standaard wieg hoeslakens nemen. Ik kan het niet passen, de wieg wordt later met de kamer e.d. geleverd en de hoeslakens heb ik alvast gekocht.
Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met deze wieg en welke hoeslakens jullie gebruiken.. Ik wil deze misschien voor naast ons bed voor de eerste weken..
Ben er wel inmiddels achter dat er ledikant hoeslakens gebruikt kunnen worden, want die voor die wieg zijn echt te klein. Verder ook nog wel benieuwd naar ervaringen en of hij ook veilig is met kruiken. Er zit een soort hoes om het matras, lijkt geen stof...
Aanpassing op vorig bericht: ledikant hoeslakens zijn echt veel te groot, heb het net gepast, aangezien ik de wieg nu in huis heb. Wat wel heel goed past zijn de Jollein waskussenhoezen! Misschien dat badstof wieg hoeslakens dan ook wel passen, aangezien dat beter mee rekt dan katoenen.