Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zijn er nog mama's die dmv de MMM zwanger zijn geraakt?

    Ikzelf heb het geluk gevonden dmv IVF met een lange weg ernaartoe.

    Nu kunnen we ons geluk niet op maar het is nog zo pril.
     
  2. jem1979

    jem1979 Niet meer actief

    Hoi Vlinder,

    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel je je??

    Wij zijn ook zwanger geworden na de MMM. Wij hebben 19 oktober onze eerste punctie gehad en 22 oktober een terugplaatsing van een 7 cellig embryo. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad bij de verloskundige en een mooi hartje zien kloppen.

    Groetjes,
    Jolanda
     
  3. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heey, ik voel me goed wel heel moe maar heeeeeeeeeel trots en blij.:D

    Wij hebben op 16 november de punctie gehad en op 19 november de terugplaatsing van 1 mooie emmy.
    De overige 7 waren helaas niet mooi genoeg ontwikkeld om in te vriezen maar gelukkig was onze 1e emmy een plakkertje. :)
     
  4. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    De controlle-echo kan pas op 4 januari en moet echt bij hun in het ZH. Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en naar de lokale VK gebeld en maar daar 14-12 voor een echo komen, ze kon het goed begrijpen en wil graag de 6 weken echo maken. :)
    Dus voor de echo in het ZH heb ik hopelijk ons Spruitje al gezien.

    Net belde MvM en 13-12 komt ze bij me langs om alles uit te leggen en dan kan ik gaan starten met urine opsparen. :)
     
  5. Amonuk

    Amonuk Lid

    10 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo daar!
    Ik weet ook sinds vandaag dat ik zwanger ben na IVF. Hoewel we nog aan het idee aan het wennen zijn schrijf ik graag mee hier! We zijn erg blij en hopen dat alles goed blijft gaan. Ik heb in ieder geval besloten om voorlopig van het positieve uit te gaan: er is een topembyo teruggeplaatst en de utrobollen helpen ook nog een handje mee te komende weken om de boel op zijn plek te houden.
    Zou 17-12 eerste echo kunnen hebben maar ben dan een weekend op vakantie. Vind het ook niet heel erg want dat zou het precies 6 weken zijn en stel dat het hartje dan nog niet te zien is: dan weet ik ook niet zeker of het te vroeg is of dat er iets mis is. Nu een echo op 24-12. Zou een mooie kerstavond kunnen worden......

    Ben benieuwd naar de andere verhalen. Hebben jullie veel zwangerschapsverschijnselen? Mij verbaast het zo dat ik niets voel aan mijn borsten. Vorige keer waren ze enorm gevoelig. Daarom dacht ik dit keer ook helemaal niet dat ik zwanger zou zijn. Moet wel zeggen dat ik vanaf vandaag soms misselijk ben, met name als er weinig in mijn maag zit. Verder ben ik ook moe, maar dat kan ook van alles spanning en slechte nachten komen van de laatste dagen.
     
  6. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heey meis welkom :)

    Klachtjes, tja eigenlijk mag ik nog afkloppen maar ja dat kan snel veranderen.
    Ik ben alleen erg moe en veel honger en mijn baarmoeder zeurt wat.

    Ook hier nogmaals gefeliciteerd! :)
     
  7. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Wat goed Vlinder dat je deze alvast geopend hebt!! Kunnen starks van de ene zo allemaal in dit topic doorrollen!! :D:D
     
  8. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: Ik neem ff een abbotje hoor, en zodra ik een posi test heb kom ik ook kletsen hoor :D
     
  9. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Gezellig meiden. :)
     
  10. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

    Mag ik hier ook meeschijven? wij zijn zwanger na 6iui's, 1ivf en 2icsi behandelingen. Wij hadden een terugplaatsing van 2 toppertjes en gelukkig is er één blijven plakken. Bij de terugplaatsing was er al één in het rietje blijven plakken de eerste keer, dus toen zeiden we al. Dit wordt hem want het is echt een plakkerd :D
    Wat is het bijzonder hè. Dit jaar kunnen we met oud en nieuw eindelijk een goed jaar inluiden! Ik heb er nu al zin in!

    Liefs Saskia
     
  11. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heey Barleeus, welkom en klets gezellig mee.

    Ja bijzonder he??
    Ik had nooit verwacht dat ik me zo zou voelen op mijn rozr wolk. :)
    Jee jij hebt ook al een flinke geschiedenis achter je maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen.

    Het is voor mij altijd een droom geweest om met kerst en oud&nieuws zwanger te zijn en nu is dit ook zo.
    Zwanger het nieuwe jaar in zodat we (hopelijk) alle ellende achter ons kunnen laten. :)

    Ooooh ik ben een beetje zenuwachtig lieverds, vanmiddag dan aan de aanstaande opa&oma en oom&tante vertellen. :) :)
     
  12. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wie en wanneer:
    Vlinder: 08-08-2011 uitgerekend.

    Welke behandeling?
    Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM

    Afspraken echo's:
    Vlinder3: 14-12 1e echo lokale VK (6wk)
    Vlinder3: 04-01 echo EZ Tilburg
     
  13. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo ik heb even een lijstje gemaakt. :)
    Vullen jullie hem aan?

    Dan kunnen we alles een beetje bijhouden. :)
     
  14. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Wie en wanneer:
    Vlinder: 08-08-2011 uitgerekend.
    Barleeus: 08-07-2011 uitgerekend.


    Welke behandeling?
    Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI


    Afspraken echo's:
    Vlinder3: 14-12 1e echo lokale VK (6wk)
    Barleeus: 28-12 Controle VK
    Vlinder3: 04-01 echo EZ Tilburg
     
  15. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het lijstje aangevuld.

    Vlinder hoe was het vandaag? Geweldig hè om eindelijk goed nieuws te kunnen brengen aan de aanstaande opa's en oma's. Wij hebben het gelijk verteld, de dag dat we hebben getest. Iedereen wist ook wanneer we ongeveer gingen testen dus we konden het niet lang voor ons houden :D

    Ik heb ook altijd gedroomd om met de feestdagen zwanger te zijn en dit jaar ben ik op kerst avond 12 weken zwanger. Dat wordt dus goed gevierd en krijg ik eindelijk baby kado's. Dat wil ik al jaren! Mijn moeder is ook heel blij dat ze nu eindelijk wat voor de baby kan kopen. Die is gelijk nadat we het verteld hadden wat wezen halen, en nu voor de kerst mag ze nog meer halen. Oma gaat los! :D

    Liefs Saskia
     
  16. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja het was superleuk. :)
    Ook wij hebben een verassing gehad want wij worden ook oom&tante!!!! :)
    De broer van mijn man en vriendin zijn ook zwanger, ze loopt 2 weekjes voor op mij.
    Echt zo gaaf. :)

    Toen wij het vertelde hielden mijn schoonouders het al niet droog en toen hun ook gelijk hun goede nieuws er achteraan gooide gingen helemaal de kranen open.

    Hihi echt leuk.
     
  17. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier inmiddels de 5 weekjes voorbij, nog 7 spannende weken.
    Volgende week dinsdag de 1e echo, ik vind het zo spannend. :)
     
  18. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Vlinder wat gaaf dat je tante wordt! pff.. gelukkig dat jullie nu ook zwanger zijn anders was het nieuws vast heel anders gevallen. Tenminste ik zou het heel moeilijk gevonden hebben als mijn broer en schoonzus zwanger zouden zijn, terwijl het bij ons nog niet gelukt was.

    5 weken! het is toch iedere week weer een mijlpaal hè! Iedere week ben je een stukje veiliger. Ik heb gister een afspraak voor de termijnecho gemaakt en ik mag vrijdag al! Dan ben ik precies 10 weken. Ik ben zóó benieuwd!! Maar ik vind het toch ook wel weer heel spannend hoor! Hopenlijk gaat het nog steeds allemaal goed van binnen!

    Liefs Saskia
     
  19. jem1979

    jem1979 Niet meer actief

    Hey meiden,

    Allemaal van harte met jullie zwangerschap!! Wat bijzonder is het toch he, hier trouwens ook de eerste weken weinig last gehad van kwaaltjes maar bij de 7 weken kwamen ze echt volop hoor!!

    samen kletsen over zwangerschap en ook nog gelijk verlof, heerlijk hoor!!
    Ik zal het lijstje ook even aanvullen met mijn gegevens.

    Wie en wanneer:
    Vlinder: 08-08-2011 uitgerekend.
    Barleeus: 08-07-2011 uitgerekend.
    Jem1979: 12-07-2011 uitgerekend

    Welke behandeling?
    Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI
    Jem1979: 2x iui, 1x ICSI

    Afspraken echo's:
    Jem1979: 07-12 echo UMC
    Vlinder3: 14-12 1e echo lokale VK (6wk)
    Barleeus: 28-12 Controle VK

    Jem1979: 28-12 controle vk + echo
    Vlinder3: 04-01 echo EZ Tilburg

    Vlinder wat leuk dat je tante gaat worden, samen zwangeren en samen verlof straks van de zomer!! Heerlijk hoor.

    Barleeus: we schelen niet zoveel met elkaar, wij ook samen verlof al kennen we elkaar niet haha...

    Hier dus over een uur richting ziekenhuis en dan de tweede echo, vorige week de eerste gehad en vandaag nog in het UMC als afsluiting na de ICSI. Hebben jullie nog cryo's in de vriezer of niet? wij 1!!

    Groetjes,
    Jolanda
     
  20. barleeus

    barleeus Actief lid

    23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes straks met de echo! Wat spannend weer!!
    We schelen inderdaad maar een paar dagen wat leuk! maar ik heb wel al héél lang verlof. Vlak voor we gingen trouwen had ik onenigheid met mijn werkgever en omdat ik er van overtuigd was ;) dat we wel snel zwanger zouden zijn en ik dan graag thuis wil blijven, heb ik voor mezelf gekozen en ben gestopt met werken. Dat dat inmiddels al drie jaar geleden is had natuurlijk niemand gedacht.
    Ik heb me nog geen moment verveeld met een hond, 5 vogels en 3 paarden, nou ja 2 en een héél kleintje.. En ik geef af en toe paardrijles hier in de buurt. Ik heb dus al verlof en daar ben ik nu wel blij mee want ik voel me hondsberoerd en kan dus lekker rustig aan doen.

    Wij hebben nog 3 cryo's in de vriezer, maar dat zegt helaas niets want bij de vorige icsi hadden we 2 cryo's en die zijn alletwee niet goed ontdooid.

    Liefs Sas
     

Deel Deze Pagina