ABC Dophilus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jansen, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Mijn dochter is bijna 8 weken en had vrijwel direct last van krampen. We zijn toen gestart met Dophilus en sindsdien heeft ze totaal geen last meer.

    Ik ben alleen benieuwd hoe lang je dit moet blijven geven. Hoe lang hebben jullie het gebruikt (als je het al gebruikte natuurlijk)?

    Jansen
     
  2. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    Wij hebben het ook gebruikt en ik ben er sinds een week of 3 mee gestopt...
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    ik heb geprobeerd toen hij 3,5 maand was te stoppen maar was ff geen succes. dus ben weer gestart. en maak nu maar gewoon het potje op dan is hij alweer 4,5 maand bijna 5 en dan moet het toch goed zijn.
     
  4. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Ik ben er rond de 3 maanden meegestopt! Maar het is niet erg als je er langer mee doorgaat want het is om de darmflora in evenwicht te houden.
     
  5. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    We hebben het twee potjes lang gebruikt. Ik denk zo'n 9-10 weken in totaal.
     
  6. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    heb het wel gebruikt maar hier hielp het helemaal niks; maar vraag me af hoe lossen jullie t spul op...ik moest het in venkelwater doen (heb t niet gedaan omdat ik las dat daar weer alcohol in zat...) uiteidnelijk in venkelthee opgelost gloof ik...
    denk dat je t tot de 12 weken dan wel zal gebruiklen, daarna nemen de krampjes wel af hoor
     
  7. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    yake 2 potjes in 9-10 weken? Hoeveel gebruikte je dan? Ik heb het zo;n 8-10 weken gebruikt zoiets, maar het potje is nog lang niet leeg
     
  8. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik kolfde altijd een lepeltje melk, daar het poeder in en opzuigen in een spuitje en zo in 'r mondje!
     

Deel Deze Pagina