Account verwijderen

Discussie in 'Over deze site' gestart door Chillse88, 10 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillse88

    Chillse88 Lid

    1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Dag beheerder,

    Kunnen jullie mijn account verwijderen?
    Bedankt.

    Groet,

    Ilse
     
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Nou zeg. Je zit net een heel topic te openen en je aan te melden bij een clubje. Allemaal moeite voor niets dus?
     
  3. Chillse88

    Chillse88 Lid

    1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Ik kreeg een reactie (waar iedereen vrij voor is), die mijn behoorlijk kwetste..
    Ik ben niet trots op de situatie, maar om mij dan nog meer een vervelende nasmaak te geven, schiet niet op.. maar goed.
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    maar daar ga je toch niet je hele account voor opzeggen? Je kan ook vragen of het beheer je topic wilt sluiten? Dan kan er niet meer gereageerd worden ook...
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Serieus?? Je account laten verwijderen omdat iemand vraagtekens heeft bij het feit dat je zelf niet eens weet hoevaak je zwanger van iemand geweest bento_O
     
    Bootcamp babe vindt dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Ja wat wil je dan? Een applaus dat je 2 a 3 (? Hoezo weet je niet hoevaak je zwanger bent geweest?) ongewenste zwangerschappen heb laten verwijderen + een gewenste(!) tweeling van een man die al in een relatie zat?
    Wil je een aai over je bol omdat je met mensen en (ongeboren) kinderen omgaat alsof het wegwerp voorwerpen zijn?

    Ik hoop dat je je leven kan beteren voor de kinderen die nu komen. Dat je ze een stabiele en veilige basis kan geven, zodat ze geen rotopmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen zoals de dochter van je ex. Enig idee wat jouw woorden en daden met haar hebben/gaan doen? Het arme meisje!

    En nu stop ik want ik word er gewoon boos van.
     
    YellowEyes, bozoe, Bootcamp babe en 14 anderen vinden dit leuk.
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Je verwoord het echt perfect! Dus ik sluit me er helemaal bij aan!
     
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    Nou precies dit dus. Je komt op een forum waar allemaal vrouwen zitten met 1 grote wens en waarvan sommige al jaren bezig zijn met zwanger worden vertellen dat je bewust zwanger bent geworden, ook nog eens zwanger blijkt te zijn van een tweeling, en dat je die dan dan bewust weg hebt laten halen. Verwacht je dan echt leuke/lieve reacties?

    En dan die opmerkingen naar zijn dochtertje... Die kunnen haar zoveel schade brengen! Terecht dat hij opkomt voor haar! Alhoewel ik verder ook niet snap waar hij überhaupt allemaal mee bezig is.

    Meid, blijf alsjeblieft goed aan jezelf werken!
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  9. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nu duik je alweer in de slachtofferrol, ik hoop voor je dat je dit patroon zelf herkent.

    Iedereen maakt fouten, ik ga hier niet over de jouwe oordelen.

    Maar durf dat toe te geven en werk aan jezelf, ipv direct weg te lopen als mensen je op je fouten aanspreken.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina