Ons dochtertje is erg groot voor haar 8 maanden. Met 7 1/2 maand woog ze al 10 kilo bij 75 cm. Dus het gewicht is wel in verhouding met haar lengte. De laatste paar dagen zet ze het op een enorm brullen rond half 6. Om 6 uur krijgt ze haar avondeten en dan is ze weer zoet Ik heb het idee dat ze overdag genoeg andere dingen krijgt, zodat ze eigenlijk niet echt honger kan hebben. Vraag me nu af of ik haar wat meer te eten moet geven rond een uur of 4 of dat ik het nog maar even aan moet kijken. Ze zit nl. ook duidelijk in een sprongetje nu. Wat zouden jullie doen? Oh ja, ze krijgt op een dag 3 flessen opvolgmelk (180 plus 6), een portie fruit, een hele boterham, een Liga o.i.d., bekertje sap en een flinke portie avondeten. Dat is toch wel voldoende?
uhm....volgens mij is dat wel voldoende hoor.... krijgt mijn dochter ook.....maar dan 2,5 fles i.p.v. 3 misschien kun je haar avondeten dan om half 6 geven i.p.v 6 uur?!
zou idd net wat Loesie zegt om half 6 eten gaan geven. Esmee eet ook om half 6 en krijgt rond half 7 nog een flesje drinken en dan gaat ze met een goed gevuld buikje naar bed. Esmee drinkt geen opvolg melk maar gewone melk,pap lust ze niet dus ze eet 2x per dag een sneetje brood. verder krijgt ze fruit met liga ,smiddags een koekje en verder drinkt ze thee/wiki/diksap
een soepstengel zit weinig in en ze kunnen er lekker even op knabbelen, of een stukje komkommer, asl ze dat al kan kauwen?