Achterzitje in combinatie met fietstassen en buggydrager

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juut26, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo meiden,
    Heb de zoekfunctie gebruikt, maar kom niet zoveel tegen.
    Hoe doen jullie het, een achterzitje op de fiets in combinatie met fietstassen en evt ook een buggydrager? Weet wel van het bestaan van speciale GMG of bobike tassen, maar kunnen er ook gewone op?
    En is de combi van die drie dingen (zitje, tassen en drager) teveel gevraagd of is het te doen?
    Ik hoor heel graag van jullie!
    Heb een degeljike sparta amazone mamafiets, dus daar kan het niet aan liggen..Alvast bedankt voor de reacties meiden!
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mss zou je eens langs een fietsenmaker kunnen om te proberen?

    er was laatst ook eent opic over fietstassen met een buggymee en veel dames kunnen dubbele fietstassen hebben met een buggymee, terwijl dit op mijn mamafiets niet of nauwelijks lukt, de buggymee zit heel ver naar voren.
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  4. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb een gazelle bloom en daar past als het goed is alles op. Tot nu toe alleen fietstassen en buggydrager. Maar ik heb de fietstassen gekocht die bij de fiets horen. Daarvan zeiden ze dat dan het achterzitje er wel op past omdat ze iets minder breed zijn.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb m'n wagen volgeladen.... :)
     
  6. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    op een gewone fiets kun je een bagagedragerverlenger kopen dan past er een zitje met tassen op tekoop bij de fietsenmaker
     

Deel Deze Pagina