Welke acteur/actrice vindt jij echt vreselijk? dat zodra je een film met hem/haar erin ziet, je het metteen weg zapt. ik heb dat met Steve Martin van o.a bowfinger steven segal die andere l*ummel..hoe heet ie nou weer......arnold schwarzenegger sylvester stallone
Steven Seagal ook....wat een kwal....bleeeeh Mike Myers....ik trek die vent gewoon niet Scarlett Johansson (mens is gewoon te mooi, geintje hoor ik kijk haar films wel) uuh die actrice met een veel te grote mond, speelt ook in the devil wears prada...kom even niet op haar naam.....
Sylvester Stallone en Jean Claude van Damme met stip allebei op 1, wat een vreselijke slechte acteurs......ow en arnold swarzenegger ook!
Jean Claude is idd vreselijk en Sylvester Stallone. Die films waar zij in spelen zijn ook altijd zo fout.
Nicolage Cage Echt vreselijke rotkop...kan die vent niet luchten... waarom? Weet t echt niet. Tot ik hem in "next" zag. Dat is volgens mij de ENIGE film waar hij op zn plek zit. Geen actie held of wat ook...en dat paste wel op de een of andere manier. Want daarna zag ik hem weer in Ghost rider en heb me HEEL de film lopen ergeren aan hem...zoals altijd als hij in n film zit. En Jean Claude kan ik idd ook niet zo goed hebben....maar beter als Nicolage Cage!
Steven Segal, dat is werkelijk waar de slechtste acteur ooit! De manier van praten alleen al....kotskots! En dat programma nu van m, dat ze hem volgens als agent. O en daarnaast Wesley Snipes, Stallone, Schwarznegger.
hmmmmm,vindt hem best wel een hoog aantrekelijk gehalt hebben. steve martin is echt een flauwe vent,en ik las iets over carice van houten ja,ook geen favourite van mij. steven segal is wel oke hoor,kijk graag naar zijn films.