Action early betrouwbaar? Roze indrooglijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tuinvrouw, 2 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuinvrouw

    Tuinvrouw Lid

    2 dec 2022
    22
    2
    3
    Vrouw
    Hi!

    Vanmorgen met de (2e) ochtend urine (nog niks gedronken voor het plassen) de bovenste action early test gedaan. Echter ben ik na 2 minuten wachten weggelopen want ik dacht; geen lijn! Na ongeveer 10 minuten terug naar de wc om de test weg te gooien maar toen zag ik toch deze lijn! Daarna twee Kruidvat testen gedaan maar die zijn beide negatief. Het lijntje van de action early test is echt dezelfde kleur roze als de controle streep, alleen heb ik de test wel te laat afgelezen. Ik heb eerder action testen gedaan en deze bleven altijd spierwit, ook na 10 minuten en zelfs na een paar uur of dagen, gewoon spierwit.

    De twee testen van Kruidvat zijn gedaan met urine waarbij ik daarvoor ongeveer 800 ml water/thee heb gedronken.

    Meer mensen met een roze indrooglijn? Of is dat wel normaal? Ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden. Het liefst hoor ik nu dat de action early roze indrooglijnen geeft na 10 minuten en dat de Kruidvat testen betrouwbaarder zijn.. Of zijn action testen gevoeliger? Of twee dagen nog eens testen?

    [​IMG]
     
  2. Tuinvrouw

    Tuinvrouw Lid

    2 dec 2022
    22
    2
    3
    Vrouw
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    Over het algemeen zijn de k2v5 testen gevoeliger dan de action. Dus ik zou dit helaas als negatief beschouwen.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  4. Tuinvrouw

    Tuinvrouw Lid

    2 dec 2022
    22
    2
    3
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Dan koop ik sowieso geen action testen meer
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.953
    7.882
    113
    Vrouw
    Echt vergelijken kan niet omdat je niet dezelfde urine hebt gebruikt. Voor nod vind ik hem te licht bij een normale lf. Heb je de ovulatie bijgehouden?

    Zelfs bij mijn afgelopen knaller duurde het even voor er een streep kwam. Action kan heel traag kleuren. Er zijn dames die een flink duidelijke vals positieve test hebben gehad. Maarja je bent geen statistiek. Ik zou morgen ochtend testen met de eerste urine als de sluizen nog niet open staan.
     
  6. Tuinvrouw

    Tuinvrouw Lid

    2 dec 2022
    22
    2
    3
    Vrouw

    Nee, ik heb alleen een schatting dat deze ergens tussen 17 en 22 december moet zijn geweest. Ik ga morgenochtend testen met ochtendurine..

    Heb mijzelf natuurlijk rot gegoogled naar de zoekwoorden “een roze indrooglijn na 10 minuten” ..
     

Deel Deze Pagina