Action predictor en kv2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Simmiee, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag over de verschillende testen.
    Ik heb zaterdag ovitrelle gespoten en de 16e een cryo terugplaatsing gehad. Vanaf de 16e elke dag getest tot en de 19e 20e en 21e had ik witte testen.
    Nu had ik gisteravond een enorme tuurstreep op mijn action zw test.
    Dus vanochtend weer action test gedaan en ochtendurine bewaard. Weer enorme tuurstreep. Direct naar kruidvat gefietst en kv2v5 en predictor early gehaald. Test gedaan en binnen de tijd een enorme tuurstreep op de predictor. Heel licht maar zeer zeker roze.
    Vervolgens blijft de kv2v5 naar mijn idee wit.
    Vanavond uit werk weer een action test gedaan en ook die geeft weer een tuurstreep.
    Dus wat nu? Ik begrijp dat het nog vroeg is, maar zou de kv2v5 niet ook een tuurstreep moeten geven net zoals de anderen?
    Word er helemaal zenuwachtig van.
     
  2. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ik heb vandaag positief gestest met een digitale CB en Predictor Express, de kruidvat was nagenoeg negatief. Het is echt troep de laatste tijd!
     
  3. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Heb je ook foto's? Altijd leuk om te turen :D
     
  4. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Spannende tijden! Wat nu is helaas niks anders dan nogmaals testen om te bevestigen dat je zwanger bent op/na je NOD. Hopelijk blijft deze cryo plakken! Verder snap ik je vraag over de kv2v5. Ik hoor van meerdere dat deze zeker niet alles zijn meer. Ik heb in het begin (met alle zwangerschappen) alleen maar kv2v5 gebruikt dus ik weet persoonlijk niet of deze meer hcg nodig heeft dan een action test of predictor. Succes in ieder geval en ik duim voor je mee! :)
     
  5. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    De kruidvat hoor ik de laatste tijd alleen maar slechte dingen over. De predictor niet, dus als je daar een tuurstreep op hebt, lijkt me dat positief. Ik zou wel steeds met dezelfde urine testen. En met dezelfde soort test. Heb je een foto van de testen?
     
  6. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Die van gister heb ik niet meer. Op de foto is links van vanochtend. En de predictor ook. (Zelfde urine voor gebruikt) en de niddelste is van vanavond.de kruidvat was vanochtend ook met dezelfde urine gedaan. Maar die heb ik uit elkaar gesloopt en die was echt negatief dus die heb ik weg gegooid..
    Geen idee of er iets op de fotos te zien is..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Maar ik begrijp dat er dus meer minder goede ervaringen mrt de kv2v5 voor komen nu?
    Dat was eigenlijk mijn terugval optie. Als in: als die positief is dan is het goed. En juist die blijft wit.
    Bij action ben ik altijd bang voor vals positief (waarom eigenlijk?)
    En over de predictor bedacht ik me ineens dat die zelfs op kraanwater positief testte.

    Ohh wat een stress..
     
  8. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Dit geeft hoop! Morgen ochtend doe ik maar weer een action test om met elkaar te kunnen vergelijken. Ik heb ook nog een kruidvat en een predictor express maar die laat ik nog maar even liggen.
     
  9. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik zie het streepje op de middelste en op de Predictor.
    Ik zou morgen of overmorgen weer eens een testje doen. Dan kan je zien of hij opgelopen is. Spannend hoor!
     
  10. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ik denk een streepje te zien op de predictor!
    En ik begrijp je verwarring met al die testen, zelf ook mee gezeten. Ik haal alleen nog maar predictor, hoewel de gewone action het bij mij prima deed.
    En als je eerder blanco testen hebt gehad, zou er toch wel iets moeten spelen toch? Ik duim voor een mooie oploop!
     
  11. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43

    Ja jeetje wat spannend vind ik dit. Gek eigenlijk terwijl ik heel rationeel echt wel weet dat ik gewoon moet afwachten en de komende dagen kan kijken of het oploopt. Maarja, in plaats daarvan krijg ik zowat een paniek aanval van onzekerheid haha
     
  12. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Ja dat is ook zo.. maar ik zo graag dat die goed aangeschreven kv2v5 ook gewoon een streepje had gegeven haha. 3 maal is scheepsrecht ofzo :roflmao:
     
  13. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Oh en ik weet niet of je dit al hebt gedaan: ik maak de action altijd open en haal dat plastic laagje dat over het streepjesgedeelte zit eraf. Je zit dan niet met schaduw van het omhulsel. Ik zie de streepjes dan duidelijker
     
  14. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ja snap ik. Die lekker links laten liggen nu hoor!
     
  15. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    :roflmao: ja hoor. Heb ik gedaan. Ik heb ze voor de foto weer in elkaar gezet :oops:
    Gewoon genant om toe te geven hahaha
     
    nvbr vindt dit leuk.
  16. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    :roflmao::roflmao::rolleyes:
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zie op beide action testen een vaag streepje, die predictor vind ik geen tuur. Ik hoop dat ze mooi gaan oplopen! :D
     
  18. Fadim

    Fadim Actief lid

    11 aug 2014
    473
    187
    43
    ook ik zie op je predictorr een steepje zonder echt te thren.
    bij mij was de predictor ietsje duidelijker dan die van jou en op mijn k2v5 zag ik ook bijna geen tweede streep(wel heeeeel erg turen)
     
  19. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Jullie reacties geven wel hoop.:)
    Ik zal morgen gelijk weer een foto uploaden. Hopelijk blijven jullie nog even mee kijken.
    Het is eenzaam stressen met mijn 3 testen naast me op de bank :roflmao::roflmao:
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Met welke testen heb je de ovitrelle eruit getest?
    Ik neem aan dat je dus op 12 januari de ovitrelle hebt gezet? Hoe oud was je cryo?
    Je zit dan nu op 9 dpo en dat is nog wel vroeg hoor :)

    De predictor zie ik idd iets op.
    Deze zijn heel betrouwbaar (3-4 jr geleden idd niet, de oude variant reageerde toen idd op water).
     

Deel Deze Pagina