Activiteit babyshower

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaenMini, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben bezig een babyshower te organiseren en zoek nog een grote activiteit.

    Dit is haar derde kindje

    Bij haar eerste deden we kleding hangers verven.
    Bij de tweede rompertjes kleuren met stiften.
    En nu word het na 2 meisjes een jongetje en wil ik weer wat leuks verzinnen, maar vind het zo lastig!
     
  2. gizmo332

    gizmo332 Actief lid

    29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Leuke teksten op luiers schrijven?
    Je hebt ook diverse dobbelspelletjes welke je met een team kunt spelen en dan met allerlei babyvragen.
    Iedereen een ballon op laten blazen en dan onder je shir en dan rondom meten met een meetlint. Is het raden van de omvang van de zwangere en wie er het dichtste bij zit wint een kleinigheidje.
     
  3. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Uhm ja misschien de cliché dingen;
    * vragen lijst met; namen, geboorte datum etc in vullen en bundelen.
    *slinger van slabber maken
    *rompers versieren
    *iedereen krijgt een (in jullie gevallen blauwe) ketting om en het woord "baby" mag niet gezegd worden. Hoor je t wel iemand zeggen mag je haar ketting. Tot dat iemand de meeste heeft.
     
  4. Framboosjes

    3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Nodig: Groot stuk papier (rol behang) over een kamerdeur en dikke (zwarte) stiften.

    Pictionary met zwangerschapswoorden.... HILARITEIT gegarandeerd.. Wij hadden woorden op kaartjes geschreven als: verlostang, bevalling, baarkruk, borstvoeding, tepelklem, tepelhoedje, hielprik, rompertje, commode, wieg etc. Iedereen raden en gillen natuurlijk..

    Voor als je het niet kent:
    Pictionary is het dynamische nieuwe bordspel waarbij tekenen, raden en lachen centraal staan. Je hoeft geen professionele tekenaar te zijn om dit spel te spelen; alles wat je nodig hebt is fantasie, dynamiek en een snel potlood.
    Probeer samen met je team te raden welk woord er getekend.
     
  5. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Bij vriendin van mij hebben we verjaardagslinger gemaakt voor haar baby met allerlei stofjes. Een van ons heeft alles aan elkaar gemaakt. Alleen wisten we ook de naam al dus konden we die verwerken in de slinger.
     
  6. gizmo332

    gizmo332 Actief lid

    29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Die is leuk!
     
  7. jeske160789

    jeske160789 Bekend lid

    9 sep 2015
    553
    72
    28
    Ik heb toen allemaal kleine dingen gedaan.. vriendin had te hoge bloeddruk en moest echt heel rustig aan doen.

    Als afsluiter allemaal een wens voor de baby op kaartje geschreven en deze met ballonnen de lucht in gelaten.. was erg succesvol die dag.. wel van te voor foto's gemaakt van de kaartjes. Zodat moeders deze kon bewaren.
     

Deel Deze Pagina