Acute raad - naar concert of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fruejensen78, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruejensen78

    17 aug 2007
    7
    0
    0
    Sales Coordinator
    Roskilde - Denemarken
    Hoi! Ik ben hier hartstikke nieuw, want ben er pas net achter dat ik zwanger ben (nog geen uur geleden!) :confused:
    Ben blij, maar het ook allemaal nog onwerkelijk. M'n man is bij vrienden en ik wil het hem persoonlijk vertellen, dus moet nog even wachten.

    Maar nu heb ik dus plannen om vanavond naar een concert te gaan. Mag dat eigenlijk wel? :rolleyes:
    Ik drink sowieso niet, want ik ga er met de auto heen, maar ik weet niet of het teveel drukte is, ofzo. Weet ik veel! :rolleyes:

    Bedankt voor jullie advice! :D

    Groetjes van een giegelende zwangere :)
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als je pas net zwanger bent zou ik gewoon lekker gaan hoor! Als jij je goed voelt is er niets aan de hand! Ik zou alleen niet tussen een hele menigte in gaan springen vooraan bij het podium maar dat is waarschijnlijk voor iedereen anders. Veel plezier vanavond!
     
  3. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Lekker gaan! Geniet ervan!
     
  4. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Geen enkel probleem! Gewoon lekker gaan en genieten!
     
  5. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Geen probleem, de baby hoort pas wat rond de 20e week van de zwangerschap en dan nog kan hij een concert best hebben ( jij misschien niet meer :) )
     
  6. Fruejensen78

    17 aug 2007
    7
    0
    0
    Sales Coordinator
    Roskilde - Denemarken
    Yeah! Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
    Ik loop echt óver met allemaal vragen, maar deze was toch wel erg actueel.
    Morgen misschien eens naar boeken gaan kijken en vitamientjes kopen.

    Fijn weekend allemaal!
     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoor lekker gaan!
    Veel plezier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap
     
  8. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja ik ben ook naar 't Justin Timberlake concert geweest, alleen moet je gewoon uitkijken voor mensen die je duwen of porren, achter iemand aan lopen ofzo...'
    Maar je kindje is heel veilig in je buik hoor!

    GEFELICITEERD trouwens :D:D:D *jeeh*

    -xxx-
     
  9. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben 3 weken voor mijn bevalling nog op het Arrow Rock Festival geweest... En wat blijkt? Mijn zoontje slaapt prima op de muziek van Aerosmith, Scorpions, INXS, Toto..

    Dus, gewoon gaan !
     
  10. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik ben 10 weken geleden nog geweest, en ik ben vast van plan om met een paar collega's 1 sept. naar Beatstad te gaan, dan ben ik precies 27 weken zwanger.

    Ze zeggen dat het kindje alles 2 x zo hard hoort, nou ja, dat moet dan maar een keer.


    Linda
     
  11. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    allereerst gefeliciteerd :D
    en gewoon lekker gaan ;)
     
  12. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik ga ook nog gewoon naar concerten, zorg alleen dat ik idd niet midden vooraan sta ofzo en uit de loop, zodat niemand in mijn buik kan porren.. Vriendlief heeft binnenkort een optreden hier in Stockholm wat druk gaat worden maar ik ga zeker hoor! Dat willen we niet missen! :D

    En gefeliciteerd met je zwangerschap! ;)
     
  13. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    als je net zanger ben zou ik ook gewoon lekker gaan hoor geniet der nog maar van
     
  14. Fruejensen78

    17 aug 2007
    7
    0
    0
    Sales Coordinator
    Roskilde - Denemarken
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog kaartjes liggen voor 2 concerten in oktober en november. Ben blij dat ik dan toch die bands kan zien en de kaartjes niet hoef te verkopen :D
    Maar aan de andere kant, m'n 5-maanden zwangere collega is zo ontzetten moe, die komt nergens meer aan toe. Dus als ik ook bepaalde kwaaltjes krijg, blij ik mss toch liever thuis.

    Ook nog bedankt voor de felicitaties :p :p :p
     
  15. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben ook vaak erg moe weer de laatste tijd maar als ik wat heb waar ik graag heen ga hou ik het de dagen er voor rustig en ga ik smiddags ff slapen en dan heb ik niet zo veel last van de moeheid als ik dan wat heb.
    dus mocht je het ook hebben tegen die tijd van te voren goed rusten en dan lekker naar je concerten gaan
     
  16. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    hey,

    ik help als vrijwilliger bij het rode kruis, waar ik ook geregeld op festivals en zo kwam...
    toen ik net zwanger was even bij de dokter geïnformeerd en zij zei toen dat het beter was om drukke zalen en zo te vermijden, maar dat had vooral te maken met het feit dat ik heel snel misselijk/duizelig was en zo en dat een drukke, muffe zaal dit zeker niet stimuleert ;)

    maar denk dat je dat alleen maar zelf kan beslissen of je dit wel/niet wil doen afhankelijk van hoe je je voelt.
    Ik kan niet lang rechtstaan zonder slecht te worden, dus dan ga je gewoon niet naar een concert :rolleyes:

    groetjes
     

Deel Deze Pagina