Acute raad - naar concert of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fruejensen78, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruejensen78

    17 aug 2007
    7
    0
    0
    Sales Coordinator
    Roskilde - Denemarken
    Hoi! Ik ben hier hartstikke nieuw, want ben er pas net achter dat ik zwanger ben (nog geen uur geleden!) :confused:
    Ben blij, maar het ook allemaal nog onwerkelijk. M'n man is bij vrienden en ik wil het hem persoonlijk vertellen, dus moet nog even wachten.

    Maar nu heb ik dus plannen om vanavond naar een concert te gaan. Mag dat eigenlijk wel? :rolleyes:
    Ik drink sowieso niet, want ik ga er met de auto heen, maar ik weet niet of het teveel drukte is, ofzo. Weet ik veel! :rolleyes:

    Bedankt voor jullie advice! :D

    Groetjes van een giegelende zwangere :)
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als je pas net zwanger bent zou ik gewoon lekker gaan hoor! Als jij je goed voelt is er niets aan de hand! Ik zou alleen niet tussen een hele menigte in gaan springen vooraan bij het podium maar dat is waarschijnlijk voor iedereen anders. Veel plezier vanavond!
     
  3. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Lekker gaan! Geniet ervan!
     
  4. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Geen enkel probleem! Gewoon lekker gaan en genieten!
     
  5. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Geen probleem, de baby hoort pas wat rond de 20e week van de zwangerschap en dan nog kan hij een concert best hebben ( jij misschien niet meer :) )
     
  6. Fruejensen78

    17 aug 2007
    7
    0
    0
    Sales Coordinator
    Roskilde - Denemarken
    Yeah! Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
    Ik loop echt óver met allemaal vragen, maar deze was toch wel erg actueel.