Advies gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JuffM, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

    Sinds 1 januari gaan wij voor derde kindje
    Gestopt met pil en snel bloeding gehad
    Toen heeft het 42 dagen geduurd met allemaal gekke klachtjes wat vast allemaal met ontpillen te maken had.

    Nu zit ik op dag 32 en heb sinds maandag al last van bruin bloed / afscheiding
    Het is weinig want kan het met gemak met een inleg kruisje af en bij afvegen zit er vaak wat aan maar niet altijd
    Een keer was het sochtends veel meer en ik ik dacht oh mooi ik word ongesteld met een normalere cyclus
    Tampon in en paar uur later er uit en zat heeel weinig aan.
    Gisteren test gedaan en negatief
    Meteen daarna dikke klodder bruin bloed in inleg kruisje en rest van dag weer niets

    Heb wel war buikpijn en steken .

    Herkent iemand dit ?
    Ik heb dit nog nooit gehad
    Moet ik HA bellen of wat is dit Of kan dit zijn
     
  2. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Denk dat het bij het ontpillen hoort. Je kunt tot een jaar na stoppen met de pil nog gekke cycli hebben en amper ongesteld zijn. Doe je ovutesten? Kleurt daar wat op aan? Ik zou beginnen met ovutesten en als dit aanhoudt over twee maanden de huisarts bellen. Succes! Hopelijk is je cyclus snel hersteld!
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Denk dat het van het ontpillen is. Zou het inderdaad eerst even aankijken hoe het gaat voordat je naar de huisarts stapt. Waarschijnlijk hersteld het vanzelf weer
     
  4. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties
    Zal het afwachten
     
  5. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde!

    Oktober gestopt met de pil toen meteen ontrekkingsbloeding gehad, erna geen ongesteldheid gehad tot dec. Toen maandje pil geslikt door omstandigeden en begin januari weer gestopt (ja stom!) toen 21 jan ontrekkingsbloeding gehad en tot op vandaag weer geen ongesteldheid..
     

Deel Deze Pagina