Advies kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Toys, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een kinderwagen waar een kiddyboard aan bevestigd kan worden terwijl de kinderwagenbak erop zit. Ik ben niet al te groot (1,70) en wil er wel een beetje normaal achter kunnen lopen.
    Mijn vriend is 1,90 dus we zoeken ook niet echt een extreem lage wagen zoals de Bugaboo.

    Wij hebben nu een Buzz waar geen meerijplankje aan bevestigd kan worden als de kinderwagenbak erop zit.

    Wat is nou de ideale wagen?
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik ben 1.70 en heb de urban jungle en heb er een buggyboard achter.
    Het fijne van de UJ is dat je de kinderwagenbak op 3 verschillende hoogtes kan vastmaken.
     
  3. Annemarie76

    Annemarie76 Fanatiek lid

    25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zou me in een betere babyzaak laten informeren en met dat advies opzoek gaan naar de (mogelijk) goedkoopste prijs ( kieskeurig.nl helpt misschien hierin)

    Wij hebben ook geen snars verstand van kinderwagens.. en hebben t advies van een verkoper dus wel nodig.. Vermoedelijk dat we niet blind varen op 1 advies maar verschillende zaken langs gaan.. ( ben wel benieuwd of ze dan allen emt hetzelfde advies komen)
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bedankt voor je reactie pinguin72. Lijkt mij ook wel ideaal dat je de kinderwagenbak zelf in hoogte kunt stellen, ik ben alleen niet zo weg van het uiterlijk van de UJ.

    @ Annemarie76: Ik hoor liever ervaringen van meiden. Die verkoopsters kunnen mij van alles wijs maken en ik kan een leuk "proefritje" maken in de winkel maar dan nog weet ik niet hoe die wagen rijdt met mijn zoontje op het meerijplankje en de baby in de wagenbak.
     
  5. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij waren vorige week in een grote babyzaak. En zag onze wagen (de bugaboo die je niet mooi vind ;) ) daar staan met een meerijdplankje staan. Heb hem gelijk even getest met mijn dochtertje erop. En moet zeggen het liep redelijk goed. Dus zou zeggen ga naar een grote babywinkel, wij zijn naar babypark geweest. En test de wagen met een meerijkplankje erachter.
     
  6. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Linda: Kheb nooit gezegd dat ik de Bugaboo niet mooi vind ;) Zag hem vandaag met een meerijplankje en zag er best comfortabel uit.
    Vind het er altijd zo raar uit zien als er een langer iemand achter loopt ... net zo'n poppenwagentje.
    Wie weet wordt het toch de Bugaboo :)

    Ik vind de nieuwe wagen van Easy Walker de Quatro ook erg mooi maar daar zullen wel weinig meiden ervaring mee hebben aangezien dit een nieuw model is van Easywalker.
     
  7. Heb zelf de Quinny (freestyle).. Wel 2de hands..
    Maar je kunt hem verstellen, ik ben 1.80 en mn vriend 1.84 en hij is bij allebei goed, en de stang kan nog hoger.
    En bij mn moeder van 1.60 is hij ook prima..
     
  8. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Toys wij zijn ook lang(1.78 en 1.91) en vind het echt een super wagen hoor in gebruik. Al vind ik hem mooier als wandelwagen. Hij is vooral ontzettend praktisch in gebruik. Succes met je keuze !
     
  9. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    En hoe is de Bugaboo in het bos en het strand?
     
  10. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij wonen vlakbij het strand en vind die strandstand ideaal. Van de zomer hebben we heerlijk langs de waterkant gelopen en viel onze dochter lekker in slaap. In het bos rijd hij ook prima en kun je ook de grote wielen voor zetten. Wat ik overigens niet zo snel doe. De kleine wieltjes rijden ook prima in het bos.

    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
     
  11. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bedankt weer Linda! Wat een super hulp ben jij :p
     
  12. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Toys hier een lichtelijke bugaboo fan. Haha vind het zo`n geweldige wagen ! Oh ja ik ken wel 1 nadeel en dat is dat onze dochter niet graag in een goedkope paraplubuggy zit ;) Blijkbaar zit de bugaboo lekkerder :)
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Gewoon verwend dus :)
     

Deel Deze Pagina