Advies Red Team: Houd scholen voorlopig dicht (DEEL 2)

Discussie in 'Corona forum' gestart door 1991Mamavanvier, 9 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Het aantal reacties waren behaald... Hier mag je verder in deel 2!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Top, ik zal het andere topic sluiten.
     
    1991Mamavanvier vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier kind vanmorgen weer met veel plezier naar school gegaan. Hoop dat ze een hele leuke dag heeft.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  5. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.354
    113
    Home
    Hier 2 blije koppies op school
    En een happy moeder:)
     
  6. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dochter was zooooo blij, nadat het gisteren op laatste moment niet door ging. :)
    Over gym. Hier gymmen ze 1 a 2x per week in een sporthal, waar ze dan heen fietsen. Dat gaat nu niet door, want die is dicht natuurlijk. Gymmen op school doen ze ook niet nu, wel veel buiten spelen.
     
  7. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Hier ook! Ze hadden er zin in... Totdat de jongste van de jongens (4) naar binnen moest lopen, hij huilde... En je staat aan de zijlijn te kijken :(
     
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hoe zijn jullie kindjes gekleed naar school gegaan? Hier verzocht school om warme kleding dus ik heb maillot broer, hemd, shirt lange mouw en vest gedaan. En voor buiten spelen dus een skipak en snowboots. Kom ik op school zie ik iedereen gewoon met jas broek en normale schoenen. Ben bang dat ik heb overdreven :oops::roflmao: mijn arme eskimotje straks.
     
    owly en hummeltje5 vinden dit leuk.
  9. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    899
    1.507
    93
    Vrouw
    Hier lange thermo-onderbroek en thermo-ondershirt. Gewone spijkerbroek eroverheen, shit met lange mouwen en een wollen vest. Snowboots eronder. In de tas droge extra broek en sokken mocht de boel na het spelen te nat zijn.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn zoon heb ik gister ook naar school gestuurd in pyamabroek-langebroek-skibroek en hemd-longsleeve-trui en nog een extra vest in de klas en snowboots. De skibroek en snowboots deed hij wel uit in de klas, ik had gewone gympen meegegeven voor binnen.
    Hij zei dat hij het “gewoon goed” had gehad in de klas en met buitenspelen, niet te warm niet te koud.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Nee hoor hier ook...

    Hemd, dunne lange shirt. Dikke trui (want ventileren)... Ski broek en jas.. (2 paar sokken) laarzen.. Sjaal... Mijn kids krijgen het in iedergeval niet koud...
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Hier inderdaad ook in skibroek, ski jas en snowboots naar school, met daaronder gewone kleren.
    Man bracht ze weg, maar die zei ook dat veel kinderen in gewone kleren naar school gingen (met als resultaat dat de kinderen al met natte broek de school in gingen en moeders die riepen dat de kinderen niet door de diepe sneeuw moesten lopen...). Dus hier ook lekker dik ingepakt!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.035
    113
    Vrouw
    Hier zijn beide jongens in een gewone broek naar school. Wel met snowboots aan. Verder hebben ze altijd een hemd aan en nu daaroverheen een warme sweater. Ik hoor ze nooit over kou, dus zal het warm genoeg zijn.
    Zoon van 9 heeft wel in zijn tas zijn skibroek meegenomen, want tijdens de gymles gaan ze met de hele klas buiten spelen. Dan is een extra laagje wel lekker.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Jongste had er enorm veel zin aan. Maar had wat last van keuze stress: oh mama, ik kan niet kiezen met wie ik straks als eerste wil spelen en met welk speelgoed :D

    De oudste had er ook zin in, maar op het moment zelf zie je dan toch ook wel een gespannen koppie. Hij heeft altijd wat moeite met veranderingen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.354
    113
    Home
    Thermo broek en hemd bij beide daarover gewone broek en trui
    Snowboots aan
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.565
    7.391
    113
    Hier ook skibroek en snowboots aan :thumup:
    Gisteren zag ik inderdaad ook wel kinderen in gewone broeken, maillots etc. Maar dochter gaf aan dat er veel meer kinderen skibroeken aan hadden en ze stond vanochtend zelf al helemaal ingepakt klaar :D was goed bevallen gisteren.
    Oudste gaat vandaag voor het eerst heen, zal het wel horen vanmiddag hoe het bij haar op school is!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. MissXray

    MissXray Fanatiek lid

    19 sep 2020
    1.695
    1.613
    113
    Vrouw
    Hier wisselde het ook van kids op sneakers met blote enkels tot kids in skipakken. Hier hebben ze een legging aan met daarover skibroek en snowboots. Bovenkant hun skipully en een extra vest in de tas. Als ik mijn jongste geen skibroek en snowboots aan doe met dit weer, dan weet ik zeker dat hij na de eerste pauze zeiknat in de klas zit. Krijgen ze het te warm dan doen ze hun skibroek maar lekker zelf uit. Ik wens ze er succes mee, ik zit aan de koffie op m’n bank haha.
     
    GossipGirlxoxo en hummeltje5 vinden dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft vandaag zijn eerste wen dag op school... hij had er veel zin in, maar ik vind het zelf een beetje jammer dat ik niet even met de juf kon praten. Ook geen mail oid gehad over het reglement nu met corona en of er ramen open staan en wat de temperatuur is in de klas etc.... hopelijk kan ik het zo nog bespreken als ik hem ophaal en anders stuur ik een mail, wil wel graag op de hoogte gehouden worden.
     
  19. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.921
    558
    113
    Hier gewoon in normale kleding naar school. Dochter draagt vaak jurkjes rokjes maar ik heb even snel in het weekend 2 spijkerbroeken gekocht, dat is toch iets warmer. Zoon ook in spijkerbroek en even geen jogging aan naar school.
    Verder wel beide snowboots aan en sjaal, wanten en muts.
    Dochter zei gisteren al dat de meester geen extra ramen op zet dus gewoon goede temperatuur in de klas :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. MissXray

    MissXray Fanatiek lid

    19 sep 2020
    1.695
    1.613
    113
    Vrouw
    Niet onaardig bedoeld, maar probeer rustig te wennen aan de overgang van opvang naar school. Er is niet echt tijd om een verslag van de dag te krijgen en van op de hoogte houden is ook soms weinig sprake op school. Ik verwacht niet dat ze je een temperatuurupdate gaan geven.
     
    Roanna, Zara75 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina