Advies?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Afwachtertje, 17 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    #1 Afwachtertje, 17 apr 2021
    Laatst bewerkt: 17 apr 2021
    Yes, m’n piek gevonden!

    We hebben gisteravond gevreeen. Zouden jullie dan vandaag en morgen beide nog vrijen of alleen morgen(ochtend)?

    Soms lees ik dat om de dag beter is en soms elke dag... Zaad van m’n vriend is onderzocht voor het traject en dat was toen prima.

    Benieuwd naar jullie ervaring/advies? :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bluedrake en noukie 1992 vinden dit leuk.
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Als het zaad goed is kan elke dag prima. Om de dag is een advies als de zaadkwaliteit wat minder is.
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  3. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Dag van piek (meestal dag voor ei) meeste kans. Ik zou vanavond doen (evt morgenochtend) en niet per se nog twee keer. Zaadjes van gisteren ‘doen ook nog mee’. Succes! Hier zwanger geworden met seks op dag voor piek (of dag van piek.... beetje onduidelijk of ik stiekem niet toch al een piek had, test was nagenoeg wit, volgende dag 12 uur een knaller, bij echo ook flink vooruit gezet) daarna geen seks meer gehad want ik kreeg Corona :roflmao:
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Aanvulling.... ik zie dat je gisteren ook al gelijke strepen had, dus als je LH toen al hoog genoeg was om de trigger te geven kan je ei ook vandaag zijn. Ik denk dat je heel goed zit met seks gisteren en dan zou ik vanavond nog een keer doen om het af te maken :D. Succes!
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  5. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de reacties!

    @Visje79 ik heb alleen vanavond slaapdienst dus dat gaat helaas niet lukken...
    Dan zou het vanmiddag en/of morgenochtend moeten. Lastig met mijn werk.

    Dit zijn de testen opgedroogd:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Soldaten van gisteren ligen al klaar, dus ik zou morgen nogmaals sex hebben.
     
    bluedrake en Afwachtertje vinden dit leuk.
  7. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Haha heerlijk omschreven :roflmao: Ging mijn gevoel ook naar uit, dus dat doen we inderdaad. Dank je!
     

Deel Deze Pagina