Advocaat Nabil B. doodgeschoten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Huismuisie, 18 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Zo’n gruwelijk nachtmerrie zeg :( Vreselijk!
     
  3. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Het is inderdaad niet het eerste slachtoffer omtrent Nabil B. Vreselijk.. deze man dacht misschien gewoon naar zijn werk te gaan.
     
  4. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Echt ongelooflijk dit. Bizar ook dat die gasten die dit doen (signalement 16-20 jaar???) gewoon totaal meedogenloos zijn en onschuldige mensen vermoorden.
     
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja daar stond laats een heel groot stuk over in het parool. Het zijn jonge jongens zonder toekomstperspectief die aanzien proberen te krijgen en dan steeds heftigere dingen moeten doen.
    Dit zijn overigens ook de jonge mensen die voer zijn voor terreurnetwerken. :(
     
    DQueen vindt dit leuk.
  6. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Heb m'n woordkeuze nog even aangepast van geen geweten naar meedogenloos, omdat ik ook niet kan weten onder welke druk zo'n gastje dit uitvoert. Maar vind het echt heel erg bizar dat dit gebeurd. In een woonwijk ook gewoon, totaal roekeloos dit.
    Ben heel benieuwd hoe deze zaak nu verder zal gaan.
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ben bang dat dit niet het laatste onschuldige slachtoffer zal zijn.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  8. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik volg dit hele verhaal op de voet (vind het rete interessant) en de jongens die dit soort dingen doen, hebben niets, willen zich belangrijk voelen en doen dit voor een paar duizend euro. Echt te bizar voor woorden.
     
    Ysabella, citroenrasp en Huismuisie vinden dit leuk.
  9. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En die paar duizend euro krijgen ze vaak niet eens, maar belanden zelf in de achterbak van een uitgebrande caddy.

    Het is echt diep en diep triest.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  10. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Inderdaad. Echt in en in triest en dan te bedenken dat die jongens er bewust voor kiezen deze wereld in te stappen (niemand die ze dwingt) ze willen snel geld en erbij horen.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  11. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.704
    903
    113
    Afschuwelijk. Zo maar uit het leven gerukt, omdat je je werk uitoefent.
     
  12. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat erg :(
     
  13. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik stond echt even stil toen ik het bericht las. Zo’n grensoverschrijding van het recht, wat een minachting als je een advocaat vermoord in het midden van een woonwijk.

    En inderdaad, bij dat signalement werd het nog gruwelijker. Toch totaal niet door wat je aanricht op die leeftijd. Of wel, maar wat een rotleven heb je dan gehad.
     
  14. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    #14 DQueen, 18 sep 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2019
    Geen enkele manier om het goed te praten want dat is dit niet. Maar die jongens hebben geen rotleven. Vaak zijn het jongens die hun vader hard en veel zien werken in een rotbaan en daar slecht voor betaald krijgen. Ze zien andere jongens in de buurt snel geld verdienen als drugskoerier en die krijgen daardoor nog aanzien ook. Zelf een baantje krijgen is lastig omdat ze met alle vooroordelen te maken krijgen. Dragen ze niet het guccipetje en de bekende gucci tasjes horen ze er op straat niet bij. Het is een "makkelijke" keuze voor jongens uit deze wijken om dit pad op te gaan. Te makkelijk, daar moet door politie en gemeente veel meer tijd en geld in gestoken worden om dit te voorkomen.
     
    Ysabella, Marbloempje, Rosa5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    479
    196
    43
    Vrouw
    Gouda
  16. jomay

    jomay Bekend lid

    5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    O, ik moet ook even mijn afschuw hier uiten, vreselijk dit! Hij had nog jonge kinderen las ik...
    Wat een bananenrepubliek leven we in zeg....
     
  17. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Oh, beslist ook niet om het goed te praten. Want dat kan niet, de consequentie van deze daad is zo groot. Ik vraag me af of zo’n jongen dat overziet. Die denkt aan een Gucci tas en dat maakt het des te triester.
     
  18. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Zo verdrietig weer..
    En dan komt ook mijn grote angst om de hoek kijken. Ik heb zelf een zoon van nu bijna 13. Hoe zorg je er als ouder voor dat het niet jouw kind is dat straks zo een daad pleegt?
    Als ouder doe je je best, maar de omgeving en vrienden kunnen zo'n grote invloed hebben.
     
    Ysabella, Marbloempje, Rosa5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik zit er al de hele dag mee in mijn maag. Temeer omdat de dader zomaar 1 van de jongens kan zijn waar ik mee werk. In en in triest. Ben er ook echt van geschrokken, dat er zover wordt gegaan dat zelfs een advocaat om het leven wordt gebracht. Bizar. Het is echt het wilde westen momenteel.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  20. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik weet niet of deze aanslag de oorzaak is maar ik lees dat Nabil B. een deel van zijn kroongetuigen contract met justitie opgezegt heeft.
     

Deel Deze Pagina