Afbouwen borstvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door QueenBee, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo Ilja!

    Ik had een vraagje over het afbouwen van BV en het overgaan op FV. Hoe kan ik dat het beste doen en welke flesvoeding is dan het beste om te gebruiken? Zou ik dan de ochtend en nacht eerst nog BV kunnen geven en overdag de fles? Ik moet er wel bij zeggen dat Jamie de laatste 3 dagen steeds last van krampjes heeft, dus ik weet niet of dat iets uitmaakt voor welk merk flesvoeding ik dan zou moeten halen. Misschien dat je me kan helpen.

    Iig alvast bedankt!
    Groetjes Bianca.
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

    Als je wilt gaan afbouwen met de BV kun je het beste eerst overdag een voeding overslaan en dan de fles geven. Voorbeeld:
    07.00 borst
    10.00 borst
    13.00 borst
    17.00 fles
    21.00 borst, zodra dit goed gaat en je niet al te veel last van je borsten gaat krijgen kun je hierna weer een voeding overslaan en een fles geven.
    Zo kun je dan straks Jamie ook nog alleen de eerste en de laatste voeding aanleggen.

    Voor welk merk flesvoeding je gaat kiezen is een persoonlijke keuze. Voor de darmkrampjes maakt dit nog niet uit. Jamie zal hoe dan ook even moeten wennen aan de overstap. (met wel of geen krampen).

    Ilja
     
  3. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Bedankt voor je snelle antwoord!!
     

Deel Deze Pagina