Aflopende testen :'(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ior, 27 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hallo,

    Ik heb op 10 januari een eisprong gehad en op ma positief getest. Ik had toen ook al wat kwaaltjes, heel erg moe, af en toe wat misselijk en veel hoofdpijn. Wat waren we blij!! Sinds donderdag 23 januari, 4 weken toen, verdwenen de kwaaltjes en had ik het gevoel dat het niet meer goed zat.
    Vrijdag weer een test gedaan en deze zou moeten knallen maar was niet zo mooi. Dag erna nog even getest en dit was nog maar een tuurstreepje. Mijn gevoel had gelijk, het zit niet goed.
    Nu is het maandag, zaterdag had ik af en toe een steekje in mijn baarmoeder en wat pijn in mijn onderrug maar ik heb nu nergens last van. Wanneer kan ik de bloeding verwachten of wanneer zou ik naar de huisarts moeten, mocht het niet gaan bloeden?
    Dit is zo frustrerend. Geestelijk ben je er al mee bezig, maar lichamelijk loop je nu achter:$ 20200127_122035.jpg
     
  2. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Het is lastig te zeggen. Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik de verhalen hier zo rond lees dan gebeurt het bij de een de volgende dag en de ander zit er een week op te wachten. Of misschien wel meer. Sterkte, hopelijk kun je het een plekje geven.
     
    Ior vindt dit leuk.
  3. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik had precies hetzelfde helaas.. ik zal mijn foto toevoegen. Ik had zaterdag. Zondag nogwel een duidelijke test en maandag was hij lichter en dinsdag een tuurlijntje. Maandag verdwenen de klachten en woensdag 8 januari begon de bloeding :( dus bij mij was het helaas niet goed..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ior vindt dit leuk.
  4. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Ik had een week geleden precies hetzelfde. Twee dagen na de duidelijke aflopende test ging ik bloeden. Bij mij is het net klaar, krijg over een week nog wel een echo of alles schoon is.
    Sterkte, ook al is het vroeg, het blijft verdrietig en een teleurstelling.
     
    Ior vindt dit leuk.
  5. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Helaas zelf ook mee mogen maken dat er een niet levend vruchtje in mijn buik zat. Toen ik dacht 8 weken te zijn was het vruchtje maar 4 weken en toen ik dacht 10 weken te zijn was het vruchtje nog steeds maar 4 weken. Bij mij deed mijn lichaam helemaal niks in die tussenliggende weken en uiteindelijk hebben ze het met curettage weg moeten halen. Ik hoop echt dat het bij jou niet zo loopt en dat het vanzelf komt, maar het kan dus best wel een tijdje duren voordat gebeurd. Als er volgende week nog niks is gekomen zou ik toch even langs de huisarts gaan om te overleggen.
     
    Ior vindt dit leuk.
  6. Ior

    Ior Niet meer actief

    Dank je wel.

    Oh bah! sterkte

    Jij ook sterkte! Dan hoop ik maar dat ik ook gauw begin met bloeden. Zo'n lange nasleep is ook niet fijn

    Oh dat meen je niet!! Wat erg zeg. Ik ga dat dan idd zeker doen. Als ik vrijdag nog geen bloeding heb, neem ik contact op met de huisarts
     
  7. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    De huisarts kan er weinig mee. Je moet het even tijd geven, hoe lastig ook.
    Over paar dagen nog eens een test. Indien negatief menstruatie afwachten.
    Indien positief verloskundige bellen.
    Sterkte! Ik heb 3 miskramen gehad dus weet echt hoe slopend deze onzekerheid is
     
  8. Ior

    Ior Niet meer actief

    Lijkt mij toch dat de ha me door kan sturen naar een gyn als de bloeding niet begint. Testen zijn al negatief
     
  9. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Natuurlijk mag dat maar je bent toch pas 5 dagen over tijd. Er is wat in het lijf bezig / of bezig geweest. Dan is het toch eerst even afwachten... fijnste is voor je lijf als het het zelf oppakt.
    Maar die keuze moet je zelf maken
     
  10. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    @Ior , hoe is het met je? Dikke knuffel!
     
    Ior vindt dit leuk.
  11. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik heb sinds zaterdag bruin verlies en langzaamaan begin ik wat meer te bloeden.
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Sterkte :(
     
  13. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wat rot! Sterkte!
     
  14. Liz81

    Liz81 Actief lid

    30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Sterkte meid.
     
  15. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.140
    113
    Vrouw
    Sterkte ❤
     

Deel Deze Pagina