Afscheid BSO groep, kleinigheid voor individuele meester/juf?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door zz Armadillo, 15 aug 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zz Armadillo

    17 aug 2013
    47
    2
    8
    Mijn zoontje gaat binnekort naar de volgende groep op de BSO.
    Hij heeft de afgelopen 4 jaar een hele fijne tijd gehad. Eigenlijk zijn alle pedagogisch medewerkers lief voor hem geweest maar er is er 1, misschien 2 waar hij echt een band mee heeft.

    Op de opvanglokatie hebben de kinderen hun eigen groep als ze een hapje eten, maar daarna gaan ze eigenlijk allemaal over het hele pand en de tuin spelen. Dus hij heeft naast de 'officiele' juf/meester van zijn groep, op die dag, ook veel contact met de andere juffen en meesters.
    En omdat hij van buiten spelen houdt heeft hij het meest met de meester die de kinderen meeneemt naar het schoolplein.

    Ik wil iets doen om ze te danken voor hun goede zorgen.
    Het liefst wil ik ook iets leuks doen voor de favoriete meester, bv een kaartje en een klein kado. Maar wat ik natuurlijk niet wil is dat het scheven gezichten en jaloezie oplevert.

    Heeft iemand tips?
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Ik gaf eigenlijk altijd een doos Merci (in het geval van bedankt) of Celebrations (in het geval van een verjaardag) mee naar het KDV en de BSO bij dat soort gelegenheden. Voor alle leidsters samen dus.

    Voor een individu zou ik vooral kijken naar wat past bij die persoon.
     
  3. zz Armadillo

    17 aug 2013
    47
    2
    8
    Nou ik heb wel ideeen (ik weet dat de persoon in kwestie erg van lekker eten houdt :) ) maar ik wil vooral ongemakkelijke situaties met de rest van het team voorkomen.
     
  4. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.551
    7.367
    113
    Dan zou ik geloof ik iets doen wat @NiekeKris zei en je zoontje wat laten knutselen voor die meester/juf.
     
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.947
    8.762
    113
    Ik denk dat zou gaan voor wat lekkers algemeen voor iedereen. Een zakje met bijvoorbeeld koffie/thee met verpakte chocolaatje. Ik had er een kartonnetje aan geniet met een leuk plaatje en tekst.

    Verder zou ik dan een cadeautje geven aan die meester zoals een bal. Iets wat hij verder met de andere kinderen kan gaan doen.

    Dan geef je aan dat hij het zo leuk had maar toch niet het gevoel dat je scheve gezichten krijgt, het is dan toch voor iedereen.
     

Deel Deze Pagina