Afscheid kinderdagverblijf

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Meiske2015, 13 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Mijn oudste gaat na de zomervakantie naar de basisschool. Ze heeft dan 2 jaar op het kinderdagverblijf gezeten.
    Wil graag voor de juffen iets leuks doen maar wat?

    Zijn hier juffen die willen delen wat ze leuk vinden om te krijgen?
     
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.332
    113
    Hier geen juf maar misschien leuk om te geven een pakketje met:

    Een blikje/flesje FANTA voor de FANTAstische 2 jaar!
    Een kleine zonnebrand
    Bijv een muesli/notenreep
    Een puzzelboekje
    Een pen/stift oid.


    Een leuk voorleesboek voor de groep.

    Een leuke theedoos met verschillende soorten thee en een doos merci.


    Veel succes!
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  3. Venne

    Venne Actief lid

    14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier een juf...

    Ik vind het altijd leuk om iets voor de groep te krijgen, bv een leuk prentenboek of een eenvoudig spelletje.

    Verder is een doosje chocolaatjes/dropjes oid altijd lekker. Of bv een geurkaarsje. Gewoon iets kleins, geen grote cadeaus.

    En wat ik eigenlijk altijd nog het allerleukste vind is een tekening/kaartje door het kind zelf gemaakt/stukje tekst geschreven door de ouders.
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  4. Sopje1234

    Sopje1234 Bekend lid

    30 okt 2018
    735
    477
    63
    Bij mijn oudste had ik toen via greetz voor het team een grote kaart gemaakt van een collage van foto's van haar door de jaren heen en op de binnenkant had ik opgeschreven wat ze in die bijna 4 jaar had gemaakt en waarom we zo blij met hun waren. Van die grote kaart hebben we ook nog een aantal gewone kaarten laten maken voor de leidsters zel fdiie daar ook erg blij mee waren want ze kende haar al vanaf ze een paar maandeb oud waren en waren dol op haar en de liefde was wederzijds. Ze heeft op haar laatste dag haar favoriete juf wel 5 keer een afscheidsknuffel gegeven en ook daarna toen ze mee kwam om haar broer op te halen kregen haar oude juffen altijd nog een knuffel.
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina