@gelukkig, ik snap ook helemaal niets van die eisprong hoor... Zit ook pas in de tweede ronde na het stoppen van de pil maar toch. Lees ook overal over vruchtbaar slijm, zelfs dat heb ik nog niet echt ontdekt.. Heb deze ronde wel ovu sticks gebruikt, maar geen een keer een dikke teststreep gehad.. we hebben maar gewoon om de dag en soms elke dag geklust... Verder heb ik hier nog geen aanwijzingen over een eventuele zwangerschap/ongi... Eigenlijk kan ik helemaal niet tegen die onzekerheid, haha..
He Sabrina jij ook hier! Hier nog steeds geen vruchtbaarslijm hoor.......... Gisteravond geklust en vanmorgen toen ik bij het opstaan ging plassen verloor ik dus wat slijm met het afvegen. Maar dit was denk ik gewoon afscheiding vermengd met sperma. Ik heb dit vaker de dag nadat we sex hebben gehad maar niet altijd. Ben ook maar weer gestopt met de ovutests, heb er al 12 vergooid en nog steeds geen ei. Ga pas weer testen als ik vruchtbaarslijm ontdek. Hopen dat dit heeeeel snel gebeurd want me cyclus wordt zo steeds langer.
Jaaaaaa ik ook hier... moet toch wat, haha.. Misschien krijg ik een beetje zicht op dat rare lichaam... En waarom ben ik zo ongeduldig???? Kan er gewoon heel slecht tegen als ik dingen niet weet, haha... En dat slijm/afscheiding na het klussen heb ik ook altijd hoor... Al klus ik de avond daarvoor, dan nog in de ochtend loop ik leeg... (lekker verhaal, haha)..