Aftellen tot aan zwangerschapsverlof(Nieuw)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Priyanka, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priyanka

    Priyanka Lid

    10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Beste dames,

    Ik zag al een soortgelijke topic, alleen is die wat ouder. Dus ik dacht kom we gaan samen aftellen tot we lekker kunnen gaan genieten van ons verlof.

    Ik wil mijn verlof pas met 36 weken opnemen, dat komt neer op 13 mei :confused:

    Dat duurt dus nog iets minder twee maanden..
     
  2. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik moet nu nog 6 weken werken. Ben echt aan het aftellen, 24 april is mijn laatste werkdag
     
  3. Mamalyn

    Mamalyn Actief lid

    15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik ben sinds vorige week aan het aftellen...en ik moet nog even :)
    Ik neem mijn verlof 6 weken van te voren, begin juni dus.
    Maar ooh men wat heb ik er nu al zin in :rolleyes:
    ben soms zooo moe en heb geen zin...wil lekker kneuteren thuis :)
     
  4. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    dinsdag, woensdag en vrijdag nog werken en dan heb ik verlof! :D :D
     
  5. Terra

    Terra Bekend lid

    22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ik heb de 2e week in Juli pas verlof, duurt nog eeuwen voor mijn gevoel. Maar ik had nog zoveel vakantieuren over van vorig jaar dat ik vanaf Maart elke maand een week vakantie heb :p
     
  6. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn verlof gaat 20 mei in, al denk ik dat het een paar daagjes vervroeg naar 15 mei als laatste werkdag. Dat is een vrijdag..
     
  7. Priyanka

    Priyanka Lid

    10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Wauw dan hebben wij ongeveer samen verlof! nog ongeveer 8 weken te gaan pfff

    FIjn he dames om die hele zomervakantie vrij te zijn straks!
     
  8. Priyanka

    Priyanka Lid

    10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    IK twijfelde ook over 6 of 4 weken van te voren, maar ik wil toch zoveel mogelijk tijdmet mijn baby... dus ik ga proberen het tot het eind uit te houden. IK heb gelukkig een redelijk rustige zwangerschap dus dat scheelt
     
  9. Priyanka

    Priyanka Lid

    10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Ik heb mijn vakantieverlof ook verdeeld, maar ik neem wekelijks 2 dagen op dat is wel lekker! Dat tot aan mijn verlof :)
     
  10. Priyanka

    Priyanka Lid

    10 dec 2008
    27
    0
    0
    A'dam
    Geniet er straks lekker van!
     
  11. sannie306

    sannie306 Actief lid

    26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ook hier al echt aan t aftellen, moet nog werken tm 3 april en ben al weken aan t verlangen naar mn verlof...werk kan me ff gestolen worden hahaha, idd lekker zin om thuis te keutelen en de laatste dingen in orde maken

    heb er zin in! :D
     
  12. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik moet nog tot 12 juni werken(ben dan 36 weken)
     
  13. Annemarie76

    Annemarie76 Fanatiek lid

    25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Officieel ga ik 12 juni met verlof..

    Maar gezien hoe t nu gaat mer werken en ik voor een deel de handdoek in de ring heb moeten gooien, verwacht ik eerder dan half juni thuis te zitten.. :cry: :cry:

    Waaarom :cry: .. ik stop na t verlof met werken en baal er ontiegelijk van nu al te moeten afbouwen.. Aan andere kant.. M'n lichaam geeft niet voor niks aan dat het werken niet prettig meer is..
    En als bij binnenkomst bij de manager op kantoor er meteen gezegd word "je ziet er afgepeigerd uit"... dan is dat ook een bevestiging dat t even niet meer wil.. Zeker de ochtenden niet.. de avonden hoop ik nog een poosje door te kunnen "ploeteren.."..
     
  14. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    dat zal ik zeker... ben er erg aan toe!

    Nog 2 daagjes! :D
     
  15. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    hmmm..het duurt nog even voor mij..mag pas in juni met verlof. en of ik 4 of 6 weken vantevoren ga weet ik nog niet. na mijn verlof mag ik nog 2 weken vakantie opnemen.
     
  16. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Juist omdat er al een (open) topic is, doe ik deze dicht. Jullie kunnen je vanzelfsprekend aansluiten bij het andere topic om gezellig te kletsen en anders in de bevallinglijsttopics.

    Groeten,
    Josien
     
  17. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heropend op verzoek
     
  18. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    moet nog 6 weken... en heb het al helemaal gehad! ben wel blij dat ik voor 6 weken van te voren heb gekozen, na mn verlof heb ik nog 3 weken vakantie dus heerlijk bijna de hele lente en zomer thuis!
     
  19. Ikke20

    Ikke20 Actief lid

    13 okt 2008
    379
    1
    0
    Ik moet nog 7 weekjes, en dan mag ik met verlof. 14 mei is mijn laatste werkdag. Ik ga vijf weken van te voren met verlof. En na mijn verlof neem ik nog drie weken vakantie. Heerlijk! NIet dat ik nu echt aan het aftellen ben hoor, want ik vind het nog heel gezellig op mijn werk.

    Groetjes Mariska
     
  20. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik moet nog 12 weken, begin dan met een week vakantie en dan verlof. ik heb gekozen voor 6 weken vantevoren omdat mijn werk fysiek heel zwaar is.

    wil nu net dat de sims 3 een week voor mijn verlof uitkomt! :D :D :)
     

Deel Deze Pagina