After Corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door Anouk2005, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even iets positiefs.
    Wat willen/ gaan jullie allemaal doen als straks na heel veel maanden het Corona virus weg is?
    Hier zojuist gehoord dat de centrale examens worden afgelast en de kinderen obv hun tentamens wel of niet slagen.
    Voor veel kinderen zit dat diploma al in the pocket maar heel veel kinderen moeten alles op alles zetten om toch dat papiertje te halen en het blijft toch een raar en onwerkelijk gebeuren.
    Als mijn zoon straks samen met zijn vrienden dat diploma hebben willen we als alles voorbij is een knalfeest op het strand geven. Mooi weer, bbq, muziek en vooral heel veel knuffelen en alles doen wat God verboden heeft ;)
    Om deze lange en saaie dagen een beetje franje te geven hou ik me vast aan dat vooruitzicht.
    Ik wil dit topic wel luchtig houden ;)
     
    Kristel86, Mississippi, Rosy90 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Naar mijn moeder!

    Die woont in brabant, is wat ziek. Dus kan daar nu niet naar toe.
     
    Kolibrie2, Huismuisie, Mississippi en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.494
    24.369
    113
    Mijn ouders, en zus en neefjes en nichtjes uitnodigen voor een uitgebreide bbq. En dan ook flink knuffelen.
    Lekker uit eten met vrienden. Zouden afgelopen zaterdag bij een sterrenrestaurant gaan eten, dus dat blijft op de ‘planning’ staan. En verder met alle andere vrienden ook afspreken en tijd door brengen
    Met de kinderen erop uit trekken. Dochters hun vriendinnen laten uitnodigen. Zoon voor het eerst naar school brengen. Etc. etc.
    Het zijn vooral kleine plannen. Maar nu zijn het ook vooral de kleine dingen waar ik naar uit kijk.
     
    Rosy90, Eabeltsje en Anouk2005 vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb net in de groep 8 app gemeld dat wij een tuinfeest met bbq geven als kamp niet door gaat door corona. Alle kinderen en ouders (+ broertjes en zusjes) zijn welkom. Hebben ze nog een leuke afsluiting.huur wel een dj en karaoke set voor de kinderen en zorg voor een goede bbq caiteraar. En man mag de tuin of partytent omtoveren tot mini discotheek.

    Daarnaast ga ik zeker op vakantie als alles achter de rug is en genieten van mijn dierbaren en heel veel knuffelen met mijn neefjes en nichtjes.
     
    Kolibrie2, Indiana, Kristel86 en 11 anderen vinden dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Naar mijn opa/oma en schoonouders.

    Flink shoppen bij de lokale ondernemers. We hebben er al zo weinig momenteel. :(

    Dagjes weg voordat dochter 5 dagen in de week op school zit.

    En vooral heel erg genieten van de vrijheid.
     
    Rosy90, Eabeltsje, Adje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.645
    1.286
    113
    Even een dagje alleen zijn. Ik vind m’n man en kinderen echt super, alleen ik snak nu al naar een dagje voor mezelf. We zitten nu echt 7 dagen per week bij elkaar en dat is wel veel van het goede ;).
     
    Kolibrie2, soovi, Kristel86 en 20 anderen vinden dit leuk.
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dat wil ik ook gaan doen inderdaad
     
    GossipGirlxoxo en Adje vinden dit leuk.
  8. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Naar Nederland op familiebezoek
     
    Kolibrie2, Mississippi, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.494
    24.369
    113
    Oh ja, dat vind ik ook een goeie!
    Ik denk dat ik dan ook zsm weer een weekendje alleen weg ga. Heerlijk!
     
  10. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Er vooral lekker veel op uit! Uit eten, dagjes weg, enzv.
     
    Eabeltsje vindt dit leuk.
  11. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    mijn handel weer oppakken

    Eten met familie
     
    Eabeltsje vindt dit leuk.
  12. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    990
    1.714
    93
    Vrouw
    Naar mijn ouders. Lekker tussen mensen komen, naar de mac en bioscoop met kinderen, binnenspeeltuin, winkelen, afspreken met vriendin en uit eten.
    Zijn echt van die kleine dingen die zo vanzelfsprekend lijken, die ik nu zo mis.
     
    Rosy90 en Eabeltsje vinden dit leuk.
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #13 hummeltje5, 24 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2020
    1. onze familie en vrienden weer bezoeken. Met stip op 1 m'n moeder omdat zij alleenstaand is en tevens een hoog risico patient is.
    2. de verjaardag van onze oudste groots vieren. Die wordt begin mei 4 maar dat wordt helaas geen feest zoals andere jaren op die dag (evt. icm. #1 mag ook).
    Aansluitend met opa en oma's eten bij het pannekoekenrestaurant.
    3. OP VAKANTIE!!!
    4. Weer eens wat voor mezelf kunnen doen buitenshuis, zoals bijv. naar de masseuse of naar de sauna met een vriendin
    5. Weer eens wat samen kunnen doen buitenshuis, zoals bijv. uit eten
    6. Veel leuke dingen doen met elkaar en de kinderen 1 op 1 zoals bijv. met z'n allen naar de dierentuin of zwemmen met de kinderen. Dat laatste hadden we juist ingepland om te doen voordat zoon 5 dagen in de week op school zou zitten, maar moeten we dan maar verplaatsen naar de weekenden. Tis niet anders.
    7. Hopelijk nog een afscheidsfeestje kunnen vieren op de PSZ voor de oudste en verder ook starten op school voor hem
     
    Rosy90 en Eabeltsje vinden dit leuk.
  14. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Na Corona wil ik gaan genieten van onze pasgeboren dochter samen met mijn man. Lekker eropuit gaan als we dat willen, haar met trots laten zien aan iedereen die maar wil en vooral rustig aan beginnen aan ons nieuwe gezinsleven.

    Nu is de zwangerschap toch wel een tikkeltje beïnvloed door Corona en dat vind ik heel jammer...
     
    Anouk2005, Mississippi, Rosy90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Wat een leuk idee! Ga ik hier ook eens in de groep 8 app voorleggen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.813
    2.541
    113
    Vrouw
    Onze zoon showen aan de mensen van wie wij houden. Toch zo enorm kut dat dat ventje straks 3/4 maanden is (nu 3,5 dag) of onderhand al loopt en dan pas de kraamvisite kan beginnen.
     
    owly, Anouk2005, Dubbelgeluk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Een dag alleen zijn.
    Tijd doorbrengen met mijn ouders en het gezin van mijn zus.
    Alsnog een klein feestje vieren voor mijn verjaardag.
    Een stedentrip maken met mijn allerliefste vriendin, die in een rot situatie zit en ik nu, mede door corona, niet kan zien.
    Me verheugen op Paaspop 2021, Jazz festival 2021, Bevrijdingsfestival 2021.
     
  18. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    +1 Dan met onze 2 jongens.

    De 90ste verjaardag van onze Beppe groot vieren.
     
    Louise11110 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  19. schorpioen79

    schorpioen79 Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Met familie afspreken en bij elkaar komen. Zonder nadenken naar buiten gaan en boodschappen doen.
    Zonder angst om besmet te worden weer gaan werken zonder beschermende maatregelen.
     
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Eigenlijk heb ik alleen maar zin om alles weer in het normale ritme te krijgen. Kinderen weer normaal naar school, op zaterdag weer familie en vrienden die aan komen waaien, zondag weer naar de kerk, met vriendinnen op vakantie, langswippen voor een bak koffie op hun terras bij mijn schoonouders, een normale start op de middelbare voor mijn zoon, spontane bbq's met vrienden in onze tuin, voor een klein dingetje samen met dochter naar de winkel, avondje op stap met jongste zoon (lees: wat drinken bij de Hema ;))
    Ik heb denk ik weinig behoefte aan allerlei uitspattingen, ik hou van de gewone dingen die normaal waren.
     

Deel Deze Pagina