Afvallen voor dat ik zwanger raak..!

Discussie in 'De lounge' gestart door terisia, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hoi meiden.....
    Voor ik mijn eerste kindje had (voor 4 jaar geleden) was ik 55 kg. en nu ben ik 62 kg.
    Toen ik zwanger was werd ik gewoon 11 kg aangekomen, dus als ik nu zwanger raakt wil ik niet boven 70 woorden.
    Weet iemand hoe ik die 7 kg kan afvallen..?
    By the way ik wil gewoon bij mijn buik afvallen.. want mijn benen zijn all te dun...!
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tja je hebt het sonja bakker dieet ....
    of gewoon 3 keer per dag eten en iets gezonds tussendoor.
    sit ups doen...als je alleen wat rond je buik wil afvallen .

    L.sybje
     
  3. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Als je alleen bij je buik wilt afvallen denk ik dat je beter kunt sporten want als je op je eten gaat letten denk ik dat je benen dan nog dunner worden. ik ben bij de 2de ook begonnen om van te voren kilo´s kwijt te raken en bij mij is het gelukt om 20 kilo af te vallen (ik was in totaal bij de eerste 30 kilo bijna aangekomen) voor de zwangerschap woog ik 55 en dat wou ik weer terug dus heb ik 3 mnd lang streng gedieet en heb dus 1 week sla gegeten en de volgende week soep en dat om en om en ik was het snel kwijt en drinken vervangen door water maar als je zwanger raakt meteen normaal gaan eten of een paar maanden van te voren al want het is natuurlijk slecht.
     
  4. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hiii Sybje..
    sit ups doen.....!? hoe doe ik dat...?
     
  5. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    HII
    ooohhhh jaa
     
  6. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hiii mamabeer
    Bedankt voor het tip... :thumup: Bijna 30 kg aangekomen?
    hoe kan dat nou...het is heel veel...of is het normaal..?
    Als ik mag vragen..?
     
  7. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nou ik had de hele zwangerschap honger kon iedere dag wel een hele koe op :D
     
  8. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    maar je moet het echt vol houden als je het doet voor mij was het soms heel moeilijk :( maar is me toch geluk maakte voor manlief gewoon normaal eten en ik dan met de bak sla ernaast :D
     
  9. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    normaal kom je maar 12 kilo aan en ben je het meestal wel snel kwijt er blijf altijd iets van 5 kilo aan hangen maar sommige hebben geluk en is het meteen weg of na een tijdje je kan ook veel aankomen omdat je bv vocht vast houd en dan ben je ook snel er vanaf maar meestal ziet de VK dat als je vocht vast houd had ik in me benen :(
     
  10. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0

    Oooohhhh jep dat heb je helemaal gelijk in :thumup:
    Ik had ook zo veel honger in de eerste twee maanden, maar van de derde tot de vijfde maand was ik zo misselijk :-& dat als ik een mini mini hapje at ging het gelijk van binnen naar :idea: buiten....
     
  11. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het is me een keer gelukt om naar de mc donalds te gaan en een super big mac menu te bestellen een happy meal en 3 mc kroketten en een hamburen en daarna nog een flurry en dat in 1 dag ik snapte toen ook de dikke mensen dat ze er misschien helemaal niks aan kunnen doen. Want ook als we gingen winkelen had ik het water in me mond staan. En toen lex geboren was gingen we aardappelen eten wat ik in de zwangerschap heerlijk vond en heel veel smaak had maar nu snap ik het nog steeds niet is best vies :D gelukkig heb ik het bij deze zwangerschap niet :D ehhhhh nog niet :D
     
  12. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben 25 kilo bijgekomen van mijn eeste zwnagerschap daar ben ik er 13 van kwijt maar we besloten om voor een 2de te gaan dus ben ik gestopt en nu ik zwnagre ben ga ik toch wel nog een beetje opletten en me niet meer zo laten gaanb als bij de eerste maar ik had echt altijd honger toen en echt zen in zoete en hartige dingen vooral savonds laat.
     
  13. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Mambeer
    Ik was bijna 10 kilo afgevallen na de bevalling, en toen ik borstvoeding gaf, werd ik dunner en dunner. Nu ben ik bijna twee jaar gestopt met de borstvoeding en sindsdien ben ik die 7 kilo aangekomen :( ....maar het is meest in mijn buik. Mijn lichaam is wel mooie gewoorden(dat vindt mijn man ook \:D/ ).
    Dus ik wil gewoon mijn mooie strakke buik terug hebben...!
     
  14. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Mag je sporten als je zwanger bent? Ik wil namelijk ook 4 kilo afvallen maar stel dat ik zwanger raak binnen nu en een maand
     
  15. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik kan alleen sit ups bedenken maar met een kleine in de buurt heb je niet echt de tijd ervoor ik heb het maar 3 dagen gedaan en toen vond ik het goed geweest m´n enige uurtje wat ik dus voor mezelf had moest ik dat gaan doen dus is naderhand niks meer van gekomen.....jammer dat het niet vanzelf gaat! :)
     
  16. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    weet niet wie het vroeg maar je mag zeker sproten wel normale sports he:D maar laast was ook op tv dat wandelen ook heel goed helpt bij afvallen maarja is best saai in je uppie wandelen. Zal ik een topic openen "de wandelclub" hahaha grapje ik word melig laat in de avond :D
     
  17. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    mamabeer..
    hihihih.... ;) ik had altijd m&m onder mijn kussen... :) !
    En ik vind ze nog steeds heeeeeeeeeerlijk, ik kan een heel zakje opeten in een dag...! :whistle:
     
  18. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hahah ik stond midden in de nacht op voor een pannetje spinazie te maken of malief moest ff bij de nacht winkel erwtensoep halen hahaha.

    volgens mij zijn we de enigste die online zijn het word rustig op de site terwijl ik in de avond altijd energie krijg en s morgens en smiddags ik niks waard ben!
     
  19. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    hihihi ik ok
    s morgens en smiddags maak ik energie en s avond "I use it"...!
    hihihiii...soms krijg ik zo veel slapenlach snachts.....
     
  20. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Terisia: een heel zakje in een dag?

    Daar doe ik een kwartier over. :confused:

    Zwanger of niet zwanger.

    En daarna nog graag een plak Milka-chocola om mijn mond mee af te vegen. ;)

    Wat je ook goed thuis kan doen: crunch op een fitnessbal. Is fijner dan op de grond vind ik... En/of schaf een Dynaband aan met een instructieboekje, dat is ook handig voor thuis.

    Waarom heb je maar een uurtje voor jezelf Mamabeer?

    Of bedoel je een uurtje overdag?
     

Deel Deze Pagina